17
چهار شنبه 19 خرداد 1400
شماره 8239
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جدول تیم‌های دوم

جدول تیم‌های دوم
ویژه
کیلیان امباپه ستاره مورد علاقه رئال‌مادرید: در فوتبال هیچ‌وقت نمی‌توان گفت چه اتفاقی می‌افتد اما هم‌اکنون از شرایط فعلی رضایت دارم.
خبر بد سه‌شنبه، مصدومیت وحید امیری بود. او که یکی از بهترین‌های ایران در دو بازی مقابل هنگ‌کنگ و بحرین بود، در دو بازی آینده نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند.
تیم ملی کشورمان با پیروزی 3 بر صفر برابر بحرین، شوق صعود از این مرحله را زنده کرد و همه امیدوار شدند که یک‌بار دیگر تیم ایران را در جام‌جهانی ببینیم.
این یک جمله کلیشه‌ای است، اما واقعا در مورد بازی دوشنبه‌شب ایران و بحرین صدق می‌کند.
در نشست خبری پیش از بازی ایران و بحرین، یکی از خبرنگاران از دراگان اسکوچیچ در مورد آشنایی‌اش با فوتبال بحرین سؤال کرد و سرمربی تیم ملی ایران هم گفت: «تیم شما را مثل کف دستم می‌شناسم.»
الان هفت هشت سالی می‌شود که سردار آزمون سالی چندبار به تیم‌های بزرگ اروپایی لینک شده اما هر بار شاهد آنیم که او از تیمی به تیمی دیگر در لیگ روسیه جابه‌جا می‌شود.

فرار از جهنم، دور از بهشت

درباره دراگان اسکوچیچ که بازی بزرگی را برد اما هنوز تیم بزرگی را نبرده است این افتضاح ویلموتس بود که مصاف با بحرین را به یک بازی بزرگ بدل کرد
تیم ملی ایران با یک نتیجه عالی بحرین را شکست داد و تا حدود زیادی به صعود از گروهC آسیا امیدوار شد.

زیر یک خم/ کلاس مربیگری با کت و شلوار

انستیتو فدراسیون کشتی کلاس مربیگری برای قهرمانان کشتی برگزار کرد. در این کلاس علاوه بر قهرمانان سال‌های نه چندان دور، کشتی‌گیران فعلی تیم ملی هم حضور داشتند. بهمن تیموری و یدالله محبی از شاگردان این کلاس بودند،
لیگ ملت‌های والیبال به هفته سوم رسید؛ هفته‌ای که ایرانی‌ها منتظرند تا ولادیمیر آلکنو ترکیب نهایی تیمی را که قرار است در المپیک هم به میدان برود، معرفی کند. ترکیبی که سرمربی روسی ایران در هفته اول به میدان فرستاد، خیلی جواب نداد اما در هفته دوم در کنار اینکه تیم 3پیروزی به‌دست آورد،

آماربازی

تیم ملی ایران در حالی بحرین را با 3گل مغلوب کرد که اختلاف 2 تیم در ایجاد «امید گل» حتی از 3گل هم بیشتر بود.

نکته بازی/ مثل آل‌کثیر نشود

باشگاه پرسپولیس کلا سازوکاری دارد که براساس آن هیچ حکم، برنامه و دستوری را نمی‌پذیرد؛ مگر اینکه اول نسبت به آن اعتراض کند.

والیبال

والیبال
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
با نتایجی که در گروه ایران رقم خورده، تیم ملی درصورت پیروزی در 2‌بازی آینده‌اش، بدون هیچ اماواگری به‌عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد خواهد شد اما درصورت پیروزی مقابل کامبوج و تساوی مقابل عراق باید به جدول بهترین تیم‌های دوم برود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8239