• چهار شنبه 27 اسفند 1399
  • الأرْبِعَاء 3 شعبان 1442
  • 2021 Mar 17

آواز نوروز در کوچه‌های شهر پیچید

مروری بر برنامه‌های عیدانه شهرداری که به‌مناسبت نوروز1400 در تهران برگزار می‌شود
این روزها گذرها، بازارچه‌ها، خیابان‌های اصلی، میادین بزرگ شهر تهران، میادین میوه و تره‌بار و پایانه‌ها حال و هوای نوروزی به‌خود گرفته‌اند.
عضو شورای شهر و معاون شهردار تهران درباره کمپین آرزوها می‌گویند

اداره شهر با آرزوهای شهروندی

​​​​​​​امروزه با شکل‌گیری و رشد پارادایم انسانی و اجتماعی، مدیران و برنامه‌ریزان شهری علاوه بر مسائل کالبدی به تأمل در مباحثی چون مشارکت، سرمایه اجتماعی، حکمروایی مطلوب شهری و... می‌اندیشند و وجوه مختلف آن را در دستور کار قرار می‌دهند.

تهران 1400، فرصت نگاه به قرن گذشته و قرن آینده

امسال در حوالی نوروز1400، واپسین سال قرن کهنه و آستانه ورود به قرن نو را در حالی آغاز می‌کنیم که فراگیری ویروس کووید-19 همچنان ادامه دارد.

آرزوهایی برای سال نو

روزهای سختی را گذراندیم. شاید روزهای سخت‌تری هم در پیش باشد. چه خوب است که آنچه در این یک سال بر ما رفت و می‌رود، همان شب سیاهی باشد که پایانش را با سپیدی صبحی دل‌انگیز نوید می‌دهند.

تشریف نیاورید، مهمان نمی پذیریم

ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای زرد و آبی را برای مسافران نوروزی سفر آزاد اعلام و فهرست شهرهای قرمز و نارنجی را که سفر به آنها در ایام نوروز ممنوع است، منتشر کرد. براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، 40شهر در 15استان کشور سفر ممنوع شده‌اند.

پرده‌های نمایش اقتصاد در ایران 1400

تصویری که از اقتصاد ایران 1400روی پرده نمایش قرار می‌گیرد، یک تصویر خاکستری است، اما میزان تیرگی یا شفافیت این تصویر خاکستری در اقتصاد گرفتار تحریم، کرونا، تورم و رشد شکننده با بیکاری فزاینده بستگی به تصمیم‌های مهمی دارد که انتظار می‌رود در بهار سال آینده گرفته شود و خرداد 1400زمانی است که اقتصاد ایران می‌تواند در برابر تحریم‌ها و تهدیدها واکسینه شود.

هلهله در سیرجان

شهرداری سیرجان برای هشتمین‌بار قهرمان لیگ فوتبال زنان شد. این بار برخلاف دوره‌های قبل تا روز آخر آنها از قهرمانی مطمئن نبودند.

زنده‌باد آنلاین

اتصال جنوب‌شرق به شمال غرب با مترو