26
چهار شنبه 27 اسفند 1399
شماره 8184
صفحه 3-2 محله
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
نوروز مصادف با نخستین روز فروردین و جشن آغاز سال نو و یکی از جشن‌های به‌جا مانده از دوران باستان است.
نوروز سرآغاز تحولی نو در حیات طبیعت و زنده شدن حس امید و نشاط در انسان‌هاست؛ حسی که برگرفته از گرایش آدمی به زیبایی و تازگی و باز شدن دریچه‌ای دیگر برای نزدیکی قلب‌ها به آفریننده بهار است.
حسن خلیل‌آبادی/ عضو شورای‌شهر و اهل ری

تهدید کرونا، فرصتی برای رونق گردشگری ری

شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری دنیا و کشور ما را از رمق انداخت، ولی اگر این تهدید را به فرصتی برای احیای ظرفیت‌های گردشگری محله‌هایی مانند ری تبدیل کنیم اقدام هوشمندانه‌ای است.
طرح‌های توسعه محله‌ای، گره‌گشای مشکلات شهری

طرح‌های توسعه محله‌ای، گره‌گشای مشکلات شهری

تهران بیش از ۳۷۰ محله دارد و بهترین روش برای اداره مطلوب‌تر این ابر کلانشهر توجه به مشکلات ریزدانه و محله‌ای است تا بتوان مشکلات شهر را با همیاری شهروندان همان محله برطرف کرد.
کارناوال‌های نوروزی به پاس قدرشناسی از شهروندان
کارناوال‌های نوروزی به پاس قدرشناسی از شهروندان
حال خوش با بهترین اوقات را برای یکایک شهروندان آرزو دارم و امیدوارم که دعای خیر مردم در سال جدید پشتوانه کارها و برنامه‌های شهرداری باشد تا در نهایت به سعادت و موفقیت و کسب رضایت پروردگار منتهی شود.
قرار گرفتن در آستانه سال نو فرصتی است که به‌عنوان خدمتگزار شهروندان در مدیریت شهری منطقه ۲۰، عهدهای دیرینه خود را با اهالی فهیم و متدین این منطقه تازه کنیم و دست همیاری و همکاری آنها را به گرمی بفشاریم تا در کنار یکدیگر سالی پر از رونق و‌ آبادانی را برای شهر و محله خود رقم بزنیم.