17
چهار شنبه 27 اسفند 1399
شماره 8184
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امجدیه / منتظر روزهای خوب باشیم؟

ورزش زنان دچار سیاست‌های دوگانه است. همین چند روز پیش بود که 15دقیقه از فینال مسابقات والیبال امیدهای تهران از شبکه ورزش پخش شد.
ویژه
محمد انصاری که دیروز خبر جدایی‌اش از پرسپولیس همه جا منتشر شده بود، ظاهرا در جمع سرخپوشان ماندنی است.
آخرین بازی‌های لیگ برتر در سال99امروز و فردا برگزار می‌شود و جدی‌ترین رقابت در صدر جدول میان پرسپولیس و سپاهان است که هر دو می‌خواهند سال99را با صدرنشینی در لیگ تمام کنند.
امروز و فردا هفته هجدهم لیگ برتر و آخرین هفته این رقابت‌ها در سال99برگزار می‌شود.
واگذاری میزبانی مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی به بحرین و مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کشورهایی مانند عربستان، امارات و هند، موجی از انتقادها را از فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش به‌دنبال داشته است.
در لالیگا خبرهای تازه‌ای منتشر شده. خبر مهم این است که ممکن است 5هفته پایانی رقابت‌های این فصل با حضور تماشاگر برگزار شود و ورزشگاه‌ها از ۳۰درصد ظرفیت خود استفاده کنند.
درصورتی که بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس را درنظر نگیریم، سرخابی‌ها در نقل‌وانتقالات زمستانی 5خرید جدید انجام دادند.

هلهله در سیرجان

تیم فوتبال دختران سیرجان با پیروزی بر سپاهان قهرمان لیگ فوتبال زنان شد و به اقتدار 3ساله بم پایان داد
شهرداری سیرجان برای هشتمین‌بار قهرمان لیگ فوتبال زنان شد. این بار برخلاف دوره‌های قبل تا روز آخر آنها از قهرمانی مطمئن نبودند.
بیم و امید‌های1400

بیم و امید‌های1400

فوتبال ایران در آستانه ورود به قرن تازه
​​​​​​​1- به گام‌های آخر رسیده‌ایم. به آخرین روزهای سال؛ به واپسین نفس‌های قرنی که ایران در آن 2کودتا و یک انقلاب را به‌خودش دید. پایان قرن، فرصت و بهانه خوبی برای مرور آنچه گذشت فراهم کرده و برای اینکه افق‌های پیش‌رو پربار و پرحاصل باشد گاهی باید به پشت سر نگاه کرد.
کاپیتان از آبادان می‌رود؟
طالب ریکانی کاپیتان صنعت‌نفت بعد از درخشش در نیم‌فصل اول با پیشنهادهای قابل توجهی مواجه شد که مهم‌ترینش از استقلال بود.
تقویم فوتبالی نوروز۱۴۰۰
امشب آخرین شب از شب‌های هشتگانه دور یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا سپری خواهد شد و از 2بازی بایرن مونیخ- لاتزیو و چلسی- اتلتیکو مادرید 2تیم به دور یک‌چهارم صعود می‌کنند تا در قرعه‌کشی روز جمعه و آخرین روز سال۱۳۹۹ حریفان خود را در مرحله حذفی بعدی بشناسند.

بر‌ حیرتم بیفزود

همین چند روز پیش گزارشی در مورد باشگاه ماشین‌سازی تبریز داشتیم؛ اینکه انگار این تیم دیرینه با سابقه چندده ساله رسما فدای تراکتور شده و هیچ‌کس در تبریز بقای آن را جدی نمی‌گیرد.

پول بودروف برگشت خورد

روز یکشنبه باشگاه استقلال در اعلامیه‌ای رسمی اعلام کرد که بخشی از مطالبات بودروف پرداخت شده است و روز بعد حجت نظری با اعلام پرداخت کامل مطالبات بودروف اعلام کرد که در دو سه روز آینده پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز می‌شود.

نقل قول

نقل قول
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
استقلال باشگاه اتفاقات عجیب و غریب است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8184