13
دو شنبه 31 شهریور 1399
شماره 8043
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کاهش شدید خرید باتری خودرو

با وجود پیش‌بینی فعالان بازار و باتری‌سازان مبنی بر تثبیت قیمت باتری و تأثیر بازدارنده رقابت بر صعود قیمت، نرخ این کالا هم افزایش یافت و 80تا 90درصد گران شد تا در روزهایی که بازار قطعات یدکی خودرو التهاب و نوسانات قیمتی زیادی به‌خود می‌بیند و تهیه لاستیک با نرخ مصوب به معضلی برای مردم تبدیل شده، باتری هم از قافله رشد قیمت عقب نمانده باشد.
ویژه
مجتمع بوستان، یکی از بزرگ‌ترین بازارها و پاساژهای تهران است و در شمال‌غرب میدان پونک واقع شده است. البته این میدان دیگر سال‎هاست میدان نیست و به چهارراه تبدیل شده اما ساختمان عظیم‌الجثه شمال‎غرب میدان هنوز پابرجاست.
تازه‌ترین آمارها در حالی از رشد  4 برابری تولید انواع فرش دستباف طی نیمه نخست امسال نسبت به ‌مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد که رکود حرف نخست بازار و صادرات این هنر صنعت ایرانی است.
مشکلات تامین نهاده‌های دام و طیور با ارز دولتی و رشد هزینه تمام‌شده تولید مرغ و تخم‌مرغ زمینه سیر صعودی این اقلام در بازار مصرف را فراهم کرده است.
نوسان قیمت انواع روغن‌نباتی در بازار در حالی ادامه دارد که ستاد تنظیم بازار در مصوبه اخیر خود نرخ عرضه این محصول را اعلام کرد.

70درصد ظرفیت خالی در صنعت مبلمان

صنعت مبلمان کشور با وجود ظرفیت‌های بالای تولید و صادرات، به‌دلیل مشکلات گسترده در تامین مواداولیه، با کمتر از نیمی‌ از ظرفیت تولید فعالیت می‌کند
تغییر سبک زندگی در ایران طی دهه‌های گذشته، مبل، میز، صندلی و هرآنچه مبلمان خانگی و اداری خوانده می‌شود را از کالایی لوکس به یک نیاز تبدیل کرده و این تغییر در توسعه صنعت مبلمان ایران تأثیرگذار بوده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اطلاعات لازم یا دستی بر آتش تعمیرات وسایل گرمایشی دارید، بهتر است علت برخی مشکلات رایج پکیج دیواری و راهکارهای رفع آن مانند خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، کاهش فشار، وجود نشتی، سر و صدا و داغ بودن بیش از حد آب خروجی را بدانید.