18
یکشنبه 5 بهمن 1399
شماره 8143
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سال جدید، کتاب‌های جدید. درحالی‌که به‌دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، همچنان در مورد خیلی از مسائل در سال2021 نمی‌توان به قطعیت سخن گفت، اما یک مسئله امیدبخش درباره این سالی که همه‌‌چیز آن در ابهام است، وجود دارد و آن کتاب‌های جدید و جذابی است که در سال2021 قرار است به بازار عرضه شود.
8روز به برگزاری جشنواره فیلم فجر باقی مانده و در این روزهای پایانی کارگردانان تلاش‌های آخر خود را برای رسیدن به این دوره از جشنواره می‌کنند و در این میان برخی از فیلم‌ها با مشکل اصلاحیه دست به گریبان هستند.
دبیر جشنواره تئاتر فجر از نحوه برگزاری دوره سی‌ونهم می‌گوید

آزمون بزرگ برای تئاتر

از بلیت‌فروشی در تئاترشهر و ایرانشهر تا ضبط اجراها برای پخش در فضای مجازی
تئاتر
امسال برای برگزارکنندگان جشنواره‌ تئاتر فجر و گروه‌های شرکت کننده، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود. برگزاری سی‌ونهمین دوره از این جشنواره تحت‌الشعاع ویروس کرونا است؛ تا جایی که بسیاری معتقد بودند که جشنواره در چنین شرایطی برگزار نشود.
درگذشت مجری گفت وگو‌های چالشی

درگذشت مجری گفت وگو‌های چالشی

لری کینگ مجری مشهور برنامه «تاک‌شو» ی شبکه خبری «سی ان ان» بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در 87سالگی درگذشت.
کاش تهران، تهران‌تر شود
شهرداری تهران و روزنامه همشهری در این ایام که خمودگی و تلخی به‌ بهانه مشکلات اقتصادی و مصایب کرونا بیش از همیشه شهروندان را آزرده است کمپین یک آرزو برای تهران را به ‌راه ‌انداخته تا از مدیران، هنرمندان و مقامات بپرسد در این روزگار بهترین آرزویشان برای شهر چیست؟
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
از فروردین که موعد برگزاری سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب بود تا اول بهمن که سرانجام نخستین نمایشگاه مجازی کتاب آغاز شد، 11‌ماه فرصت بود که سازوکار برگزاری نمایشگاه کتاب، بررسی و بسترهای جایگزین برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران فراهم شود.