20
یکشنبه 5 بهمن 1399
شماره 8143
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افراد در شغل‌های مختلف تحت‌تأثیر عادت‌های شغلی قرار می‌گیرند و دچار رفتارهای فیزیکی خاصی می‌شوند. ماندگاری کرونا و تأثیر زیاد آن بر روی اقتصاد نیز افراد را به چاره‌جویی طلبیده، به‌گونه‌ای که هرکسی در حرفه و مهارت خود با ایجاد فضای خلاقانه، کسب‌وکارش را به سمت فضای مجازی سوق داده است.
نمایشگاه آثار کامبیز درم‌بخش، هنرمندِ کارتونیست که قرار بود پنجشنبه و جمعه دوم و سوم بهمن ماه به‌صورت حضوری امکان بازدید داشته باشد، به‌مدت یک هفته تمدید شد. پونه ندایی، مدیر گالری هو گفت که نمایشگاه کامبیز درم بخش به‌دلیل استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به‌مدت یک هفته تمدید شده است
طی چند روز گذشته مطالب زیادی درباره خودکشی و حواشی آن در فضای مجازی منتشر شد.
طرح روز
استکهلم: شرکتی سوئدی شلوار‌هایی را به بازار عرضه خواهد کرد که با داشتن ایربگ می‌تواند جلوی برخی جراحات موتورسوار‌ها هنگام تصادف را بگیرد.
ایلنوی: مدیر یک مرکز اجاره خودرو هنگامی که یک عکس‌سونوگرافی را که پشت صندلی‌های یکی از خودرو‌های اجاره‌ای پیدا کرد عکسی از آن تهیه کرد و برای صاحبانش فرستاد.

عکس روز

نمایی از تبریز سفیدپوش. 27استان کشور در روزهای گذشته دمای زیر صفر را تجربه کردند.
کشفی که مسیر تاریخ را عوض کرد

کشفی که مسیر تاریخ را عوض کرد

قاهره: باستان‌شناسان در مصر پس از کشف معبدی در شهر مردگان سقاره در نزدیکی پایتخت این کشور متوجه شدند بخش زیادی از تاریخ مصر باستان باید بازنگری شده و دوباره نوشته شود.
لو‌رفتن دکوری‌بودن کتاب‌ها
لو‌رفتن دکوری‌بودن کتاب‌ها
پاریس: اینفلوئنسر فرانسوی فعال در اینستاگرام، پس از اینکه چند کارشناس به تقلبی‌بودن و دکوری‌بودن کتاب‌های اطراف او اشاره کردند، حسابی سوژه رسانه‌ها شد.
اصلاح درآمد شهرداری تهران و رسیدن به درآمدهای منطقی و عادلانه نیازمند همکاری دولت و مجلس است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
برخی رفتارهای راننده‌ها، فقط از یک فرد غیرعادی و غیرمتعادل بر می‌آید. مثلا نویسنده این ستون شخصا خودرویی را دیده است که در لاین سرعت با سرعت 80کیلومتر در حال حرکت بوده، اما ناگهان روی ترمز زده و در همان لاین توقف و ایست کامل کرده است.
محوطه وسیعی که در فاصله خیابان‌های امیرکبیر، ناصر خسرو، لاله زار، فردوسی و باب همایون قرار گرفته، درگذشته‌های دور به میدان توپخانه شهرت داشت و مرکز تهران به‌حساب می‌آمد و قسمتی از ارگ سلطنتی بود.
«حقایق نهان، دروغ‌های عیان» با زیر عنوان «پیامدهای اجتماعی تحریف ترجیح» نوشته تیمور کوران را حامد بهشتی به فارسی برگردانده که به تازگی از سوی نشر روزنه به چاپ رسیده است.