17
شنبه 19 تیر 1400
شماره 8265
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ پول بده، اصلا نباش!

بازیکنان پرسپولیس شروع کرده‌اند به اعتراض رگباری علیه مدیران باشگاه و خواهان دریافت حق و حقوق‌شان هستند.
ویژه
رقابت‌های یورو باعث شد برخی مربیان شغل خود را از دست بدهند و برخی دیگر با وجود نتایج نامناسب در سمت خود ابقا شوند. شاید هیجان‌انگیزترین اتفاق می‌توانست برکناری دیدیه دشان از سرمربیگری تیم ملی فرانسه و جایگزینی زین‌الدین زیدان به‌جای او باشد اما فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفت دشان را تا جام جهانی نگه دارد.
درحالی‌که فصل آینده پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند، 2‌دروازه‌بان ایرانی به لیگ برتر پرتغال می‌پیوندند، امیر عابدزاده که 2‌فصل کاملا موفق درون دروازه ماریتیمو قرار داشت،
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران که پس از جدایی از پرسپولیس زیاد رنگ فوتبال را ندیده بود، به‌صورت قرضی از باشگاه رویال آنتورپ بلژیک به لیگ پرتغال رفت و برای یک فصل با بواویشتا قرارداد بست.
پنالتی دیرهنگامی که ماکلی، داور هلندی دیدار نیمه‌نهایی یورو به سود انگلیس اعلام کرد، صدای همه را درآورد.

مهم‌ترین شب زندگی مسی

برزیل- آرژانتین در فینال کوپا آمریکا؛ شاید نخستین جام ملی، هفتمین توپ طلا را برای مسی به ارمغان بیاورد
امشب کمی زودتر بخوابید چون این شانس را دارید که ساعت4:30فردا صبح فینال کوپا‌آمریکا بین برزیل میزبان و آرژانتین را از تلویزیون تماشا کنید.

نقل قول

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم:  «می‌بینیم برخی تیم‌ها چگونه از یک صحنه‌ای که آفساید بوده و گل زدند، شلوغ‌کاری و هوچی‌گری کردند.
به ولاسکو هم بازیکن تحمیل می‌کردند
به ولاسکو هم بازیکن تحمیل می‌کردند
اعتراض‌ها به لیست نهایی تیم ملی والیبال در المپیک ادامه دارد، بعد از قائمی این بار پدر محمدطاهر وادی، پاسور خط خورده تیم مدعی است بازیکنان تیم ملی والیبال با لابی و نظر بعضی از خبرنگاران انتخاب می‌شوند
جنجال‌های انتخاب 12بازیکن المپیکی والیبال هنوز ادامه دارد. فرهاد قائمی حذفش را به مافیای والیبال ربط داد، محمدرضا حضرت‌پور همه‌‌چیز را به خدا سپرده است. پوریا فیاضی هم که ترجیح داد برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کند.
هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امشب آغاز می‌شود.

گیریم همه آنها دزد...

هروویه میلیچ، مدافع استقلال بار دیگر به بهانه عدم‌وصول بموقع مطالباتش قهر کرد و از ایران رفت.

آماربازی

مهدی ترابی بالاخره وارد جدول رده‌بندی بازیکنان لیگ شد و با امتیاز 7.11از 10در صدر جدول قرار گرفت.

منهای فوتبال/ دختر وزنه‌بردار در شوک نرفتن به المپیک

شورای پزشکی فدراسیون پزشکی‌ورزشی به پریسا جهانفکریان اجازه نداد به المپیک برود. به‌نظر می‌رسد او از این تصمیم شوکه شده و فعلا سکوت کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8265