• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 27 فروردین 1403
کد مطلب : 222374
+
-

با مردم

نقشه راه‌های جدید به راهنماها و ابزارهای اینترنتی افزوده شود
در سال‌های اخیر علاوه بر احداث خیابان‌های جدید و بزرگراه‌ها در داخل شهرها، راه‌ها و مسیرهای جدیدی در بیرون شهرها احداث شده که به‌علت تهیه‌نکردن نقشه جدید شهرها و راه‌ها، در هیچ نقشه چاپی راهنمای راه‌های کشور و نیز ابزارهای اینترنتی نیامده است. همچنین برخی راه‌ها بعد از مدتی ورودی و خروجی‌های جدیدی پیدا می‌کنند که لازم است از طریق نقشه‌ها و راهنماهای اینترنتی اطلاع‌رسانی شوند که اغلب این کار با تأخیر صورت می‌گیرد. تقاضا می‌شود مسئولان به این امر توجه کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

کاروان راهیان نور به آسایشگاه‌های جانبازان نیز بروند
برنامه‌ریزان تدابیری بیندیشند که از بین صدها و هزاران اتوبوس راهیان نور، تعدادی نیز به آسایشگاه‌های جانبازان سر بزنند و به‌خصوص در ایام نوروز ساعاتی را کنار رزمندگان کهنه‌کار سرکنند. از این موضوع تاکنون غفلت شده است.
اعتمادی از تهران

اصلاح جاده دیشموک از استان کهگیلویه
شهر دیشموک یکی از شهرهای استان کهگیلویه است که حدود 196روستا و 8هزار نفر جمعیت دارد. تنها راه ارتباطی این شهر با مرکز شهرستان کهگیلویه یک جاده است که از دیشموک به قلعه رئیسی می‌رود. متأسفانه عملیات تکمیل و اصلاح این جاده حدود 8‌ماه است که متوقف شده. از طرفی بناست تا پلی روی این جاده ساخته شود که آن هم هر 3‌ماه یک‌بار کمی بتن‌ریزی و بعد به حال خود رها می‌شود ضمن اینکه آرماتوربندی هم نشده و از این جهت خطرناک است و می‌تواند موجب خسارات مالی و جانی شود.از مسئولان ذیربط درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به اتمام این عملیات اقدام کنند.
جمعی از اهالی شهر دیشموک

پیامک

عمارت هفت بنگله را دریابید
عمارت هفت‌بنگله که در شهرستان بوشهر قرار دارد از چندین ساختمان تشکیل شده و در زمان قاجار محل کنسولگری انگلیس بوده است. متأسفانه این عمارت تاریخی به‌علت بی‌توجهی به وضعیت اسفباری درآمده و در آستانه تخریب کامل است. ضروری است تا سازمان‌های مرتبط با حفظ و نگهداری آثار تاریخی نسبت به مرمت و احیای این اثر تاریخی و سرمایه ملی اقدام کنند.
زراعتی از بوشهر

کیفیت اجناس کالابرگی پایین است
مردم را برای خرید اجناس کالابرگی تشویق می‌کنند درحالی‌که بعضی از این اجناس باکیفیت نیستند. مگر این اجناس را رایگان می‌دهند. تازه هدیه و هبه و جنس رایگان را نیز نباید از نوع بی‌کیفیت و نامطلوب درنظر گرفت. اگر فروشگاه‌هایی چنین سوءاستفاده‌ای می‌کنند مسئولان با آنان برخورد کنند و اجازه تحویل اجناس نامرغوب را در قالب کالابرگ به مردم ندهند.
سرهنگ بازنشسته ارتش از تهران

سهام پتروشیمی گلستان بعد از 20سال بلاتکلیف است
20 سال قبل مبلغ زیادی برای خرید سهام پتروشیمی گلستان(گرگان) پرداخت کردیم. در این مدت نه‌تنها یک ریال سود به سهامداران پرداخت نشد و برگه‌ها نیز وارد بازار بورس نشدند بلکه امروز به قیمت 20 سال قبل هم خریدار ندارد! در این 20 سال حتی یک متر آجر روی هم نگذاشتند و هیچ‌کس هم جوابگو نیست! بسیاری از مردم استان و کل کشور دار و ندارشان را در این راه از دست دادند و امروز هم بلاتکلیف هستند. آیا کسی پاسخگو هست؟
نداف از گرگان

پیام

آسفالت بزرگراه آزادگان ترمیم شود
آسفالت بزرگراه آزادگان به‌صورت جدی نیازمند ترمیم است زیرا به‌دلیل دست‌اندازها و چاله‌هایی که دارد باعث کندی حرکت و ترافیک شده و وقت رانندگان را تلف می‌کند.
ربیعی از تهران

کاروانسرای شهرجرد اراک بازسازی شود
چندین دهه است کاروانسرای تاریخی در دروازه شهرجرد اراک به حال خود رها شده است. این کاروانسرا در هر جای جهان مورد بازدید جهانگردان قرار می‌گیرد، بناهای تاریخی متعددی در اطراف بازار تاریخی اراک وجود دارد که برخی با همکاری کاسبان و اهالی محل بازسازی و زیبا شده‌اند. لطفا به این بنای تاریخی و کهن توجه شود.
محمدخانی از اراک

بر پرداخت مالیات صنوف آزاد نظارت دقیق صورت گیرد
دریافت مالیات از شهروندان کاری قانونی و موجه است و در راستای آبادانی شهر و کشور صرف می‌شود به‌همین دلیل تمامی شهروندان ملزم به پرداخت آن هستند. اما متأسفانه برخی از صنوف آزاد برای نپرداختن مالیات و به‌اصطلاح فرار مالیاتی، درآمد خود را به حساب اطرافیان و خانواده‌شان واریز می‌کنند تا مشمول مالیات نشود.این کار تخطی از قانون و تضییع حقوق بقیه افرادی است که مالیات خود را بموقع و سروقت پرداخت می‌کنند. ضروری است با نظارت دقیق و همه‌جانبه جلوی این قبیل بی‌قانونی‌ها گرفته شود.
الهی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید