07
شنبه 8 اردیبهشت 1403
شماره 9081
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بارش‌های رگباری در 7 استان زاگرسی

گزارش‌های هواشناسی برای امروز شنبه 8اردیبهشت تداوم بارش‌های رگباری را در دامنه‌های زاگرس شامل 7استان پیش‌بینی می‌کند.
ویژه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به افزایش ظرفیت‌های اشتغال گفت: حدود ۶۹هزار شغل جدید سال گذشته در این استان ایجاد شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان گفت که جاده گنجنامه - تویسرکان که به‌دلیل مسائل ایمنی از آذر سال قبل مسدود بود، از شنبه هشتم اردیبهشت بازگشایی می‌شود.
پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده در تلاشی 45ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل‌ به‌ منزل به خانه‌ جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلال همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

کنکور دوباره برای جاماندگان مناطق سیل‌زده

گفت‌وگوی همشهری با‌ کنکوری‌های‌ زیرکوه‌که با کمک ارتش به محل آزمون رسیدند
گزارش
ویدئوی غمناک پشت‌کنکوری‌های «زیرکوه» دست به‌دست در شبکه‌های مجازی می‌چرخد؛ 2دختر دانش‌آموز که به‌دلیل سیل و بسته‌شدن راه نتوانسته‌اند به نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ که روز پنجشنبه، 6اردیبهشت برگزار شد، برسند به‌دلیل این شرایط از مسئولان گلایه می‌کنند و می‌گویند: «بعد از 12سال درس خواندن و یک سال پشت کنکور ماندن، سیل همه آرزوهای ما را با خود برد.
سیل در پارکینگ خودروهای بم

سیل در پارکینگ خودروهای بم

بارش‌های اخیر در کرمان هرچند دوبرابر میانگین بارش سال گذشته اعلام شده، اما ‌ خسارت‌هایی را نیز به همراه داشته است.به گزارش همشهری، همزمان با صدور هشدار قرمز از 27فروردین، کرمان و به‌ویژه جنوب این استان شاهد بارش‌های رگباری بوده‌ است.
نیاز به 2000میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه‌ها
هفته پیش بود که بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال‌شرق اصفهان ازجمله کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نائین، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شد.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
با مشارکت بخش خصوصی، بزرگ‌ترین و نخستین مزرعه پرورش ماهی سردابی استان با ظرفیت تولید ۵۰۰تن در مشکین‌شهر احداث می‌شود .
دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا ص زاهدان به بهره‌برداری رسید.