• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 24 خرداد 1402
کد مطلب : 194489
+
-

با مردم/درخواست مبلغ نقدی از سوی کسبه برای مردم دردسرساز شده است

قبلا استفاده نکردن از کارتخوان بیشتر در مطب‌های پزشکی بود ولی اکنون این روند به کسبه مختلف نیز سرایت کرده است و مدتی است مغازه دارها، مکانیکی‌ها، تعویض روغنی‌ها، معاملات املاک و... از دستگاه کارتخوان استفاده نمی‌کنند و شماره کارت می‌دهند تا مبلغ به‌صورت کارت به کارت به‌حساب آنها واریز شود یا درخواست مبلغ نقدی می‌کنند. این موضوع باعث دردسر مردم شده است. لطفا پیگیری شود.
رضاییان از تهران

ایلام به راه‌آهن سراسری متصل شود
ایلام مرز اصلی صادرات کالا و خدمات به کشور عراق است و قرار داشتن پایانه بین‌المللی مهران و کنگره عظیم اربعین حسینی که از مسیر استان ایلام و مرز مهران بیشترین تردد زوار ایرانی و خارجی را دارد باعث شده بسیار پرترافیک باشد ضمن اینکه وسایل حمل‌ونقل فعلی برای پوشش این حجم سفر و کار کافی نیست. ضروری‌است برای خروج استان ایلام از بن بست، ایلام به راه‌آهن سراسری متصل شود تا ضمن توسعه استان، حمل‌ونقل ارزان کالا و ارزآوری برای کشور شاهد انتقال ایمن و ارزان زوار از طریق مرز مهران باشیم.
رحمتی از ایلام

دوچرخه‌های بوستان ولایت نیاز به تعمیر دارند
با جمعی از دوستان برای تفریح و دوچرخه سواری به بوستان ولایت رفتیم. به حدی وضعیت دوچرخه‌ها بد بود که همگی با پا‌درد به خانه برگشتیم.چون این دوچرخه‌ها به مرور زمان و به‌علت استفاده زیاد مستهلک می‌شوند لازم است که به‌طور مرتب تعمیر و درصورت لزوم قطعات‌شان تعویض شود.جدا از اینکه اینها اموال‌عمومی هستند مطمئنا درصورت سالم بودن افراد بیشتری به استفاده از این وسیله ورزشی و مفید ترغیب خواهند شد.
خشایار از تهران

پیامک
خط اتوبوسرانی قدس 112تبریز فقط 2 اتوبوس دارد

خط اتوبوسرانی قدس۱۱۲ تبریز با مسیر طولانی و پرترافیک فقط 2دستگاه اتوبوس دارد و مردم باید ۴۰دقیقه تا یک ساعت منتظر بمانند تا شاید اتوبوسی پیدا شود و آنها را به مقصد برساند؟ سؤال این است که با این همه اتوبوس جدید که چندی قبل وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز شد، سهم اهالی مسیر قدس از این اتوبوس‌ها چه شد؟ از مدیریت اتوبوسرانی تبریز تقاضا داریم نسبت به افزودن تعداد اتوبوس‌ها در این مسیر و کم کردن سرفاصله حرکت آنها اقدام کنند.
بنی عامری از تبریز

آلاچیق‌ها و نیمکت‌های پارک ساعی را بازگردانند
در همه کشورهای دنیا برای آسایش مردم درپارک‌ها آلاچیق و صندلی و نشیمن و مبلمان خاص پارک تعیین می‌شود تا هر روز بر آسایش و راحتی مردم افزوده شود اما چندی قبل در پارک ساعی تهران، آلاچیق‌ها و میز و نیمکت‌ها را حذف کردند و مردم روی زمین خاکی و کثیف نمی‌توانند ساعتی استراحت کنند به‌خصوص اگر بارندگی باشد. لطفا نیمکت و آلاچیق‌های پارک ساعی را بازگردانید.
عادلی از تهران

چندین روستای شهرستان خاش برق ندارند
روستا‌های شریف آباد، ‌الله‌آباد، نبی‌آباد، محمدآباد، رحیم‌آباد و... واقع در دشت رباط و آپک سیاهان در شهرستان خاش برق ندارند. با وجود پیگیری‌های متعدد ساکنان منطقه هیچ‌گونه پاسخ مثبتی از سوی ادارات و نهاد‌های ذیربط مثل فرمانداری، بخشداری، منابع طبیعی، اداره برق و... دریافت نشده است و مردم این منطقه از بدیهی‌ترین امکاناتی که سایر هموطنان دارند، ‌محروم شده‌اند.
نبوی از خاش

پیام
بیمه آتیه سازان حافظ هزینه‌های بیمه‌شدگان را بسیار با تأخیر می‌دهد

بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی که بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ را با پرداخت هر‌ماه مبلغی در حدود
250 هزار تومان برای 2نفر جهت حق بیمه تکمیلی به این شرکت را دارند، چرا برای گرفتن چند درصد پولی که قبلاً نقداً به مراکز درمانی تمام آن‌را پرداخت کرده‌اند، باید حداقل 2 تا 3‌ماه منتظر و سرگردان بمانند ؟
 محمود بلیغیان از اصفهان

خبری از پاداش جوانی جمعیت در دانشگاه‌های علوم پزشکی نشد
طبق قانون جوانی جمعیت و به استناد نامه وزارت بهداشت به شماره ۲۰۹/۹۴۲۰/د به تاریخ 03/۱۰/۱۴۰۱ است. دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف هستند در هفته جمعیت (۲۴اردیبهشت تا 30اردیبهشت) به کارکنانی که در سال قبل ازدواج کرده‌اند یا فرزنددار شده‌اند پاداش دهد. اما تاکنون هیچ خبری از پاداش نیست و مسئولان دانشگاه چنین پرداختی را گردن نمی‌گیرند.
میرزایی از اردبیل

آغاز به‌کار میادین میوه‌وتره‌بار  تهران زودترباشد
هم‌اکنون ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار تهران 8صبح است درحالی‌که کارکنان این میادین از ساعت‌ها قبل در میادین حضور داشته و مشغول تخلیه و بارگیری هستند. از سویی کارمندان و شاغلان در ساعات میانی روز نمی‌توانند از این مراکز خرید کنند. بنابراین اگر ساعت آغاز به‌کار میادین زودتر باشد قشر شاغلان هم می‌توانند در این شرایط بد اقتصادی از میادین تره بار خرید کنند. به جای آن می‌توانند میان روز ساعاتی را به استراحت کارکنان اختصاص دهند و غروب دوباره میادین فعال شوند.
رحمتی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید