• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 29 خرداد 1402
کد مطلب : 194978
+
-

با مردم/تحویل نان سوخته و خمیر به مردم در سنگکی یوسف‌آباد

یک نانوایی سنگکی یوسف آباد تهران همیشه نان خمیر وسوخته تحویل مشتریان می‌دهد و در جواب اعتراض مشتریان، بی‌احترامی می‌کند و حتی درگیری فیزیکی اتفاق می‌افتد که نمونه آن 2هفته قبل که به‌دنبال اعتراض مشتریان نزاع و کتک‌کاری با چوب پیش آوردند و کلانتری و اورژانس برای ختم غائله آمدند. چه‌کسی باید به این رفتارها رسیدگی کند؟
شیوا از یوسف آباد تهران

کمبود پزشک عمومی و متخصص در برخی مراکز اصفهان
با توجه به گسترش جمعیت و بیشتر شدن مراجعان به درمانگاه‌های بیمه سازمان تامین اجتماعی در اصفهان، ازجمله درمانگاه‌های تخصصی دکتر غرضی نوبت دهی تلفنی و اینترنتی برای بیماران بسیار سخت شده است. در این مناطق خط تلفن مدام اشغال است و عملا نوبت گرفتن غیرممکن شده است. نیاز مبرم به افزایش تعداد پزشکان متخصص و عمومی در این مرکز بزرگ پزشکی- تحقیقاتی احساس می‌شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

صدای مستأجران را بشنوید
بیچاره مستأجران مانده‌اند چه کار کنند. کسی که دوسوم حقوقش را کرایه خانه بدهد چگونه با چند سر عائله زندگی کند و اگر از شهر بزرگ خارج شود در شهرهای کوچک که شغل کمتر است چگونه زندگی کند؟ شکر خدا من صاحب خانه هستم ولی با چشم خود می‌بینم این مستأجران چه زجری می‌کشند و کسی هم نیست به داد اینها برسد.
 سرهنگ بازنشسته ارتش ازتهران

پیامک
نمایندگی‌ها به تعهدات شرکت سازنده خودرو متعهد باشند

روز اول اردیبهشت نمایندگی سایپا برای تعویض روغن در موعد گارانتی خودرو، روغن ماشین را در محل تعویض کردند و متأسفانه با یک‌بار استارت زدن ماشین آب و روغن قاطی کرد. قرار شد خودرو را برای تعمیرات به یک نمایندگی که خود سایپا معرفی کرد، ببرند که این نمایندگی ماشین را نپذیرفت درحالیکه توقع این بود وقتی ماشین می‌آید از قبل برای پذیرش هماهنگی شده باشد. برای حمل ماشین به نمایندگی بعدی جرثقیلی ارسال نشد و راننده‌ای از نمایندگی اول مسیر نمایندگی تا نمایندگی دوم را پشت ماشین خراب نشست، درصورتی که کارشناس اظهار کرده بود ماشین نباید روشن شود یا حرکت نماید. به‌هرحال با هزار و یک تماس با سایپا، نمایندگی دیگری ماشین را پذیرش کرد. اما از سایپا تماس گرفتند که فقط قطعات معیوب را تعویض و تعمیر کنند که نمایندگی این موضوع را نپذیرفت و گفتند فقط باید موتور تعویض شود. اکنون که روزهای پایان خرداد‌ماه است بعد از 2ماه پیگیری شخصی و پیگیری از سوی نمایندگی محترم بالاخره تعویض موتور انجام شد که جا دارد از نمایندگی  مراتب تشکر را داشته باشم. سؤال من این است که در این شرایط بد این چه رفتارهای معیوب و زیانباری است که برخی نمایندگی‌ها با مشتری می‌کنند. جدای موضوع مشتری مداری که اصلا بی‌معنی شده است اگر به حداقل وظایف عمل می‌کردند چه بسا نیاز به تعویض موتور ایجاد نمی‌شد. در عین حال باید قدردان انسان‌های متعهد و وظیفه شناس بود.
سرویان از تهران

پیام
زیرساخت تشویق به فرزندآوری فراهم کردن شرایط ازدواج است

این روزها تشویق فرزندآوری بسیار گسترده و همه جایی است درحالیکه بسیاری از جوانانی که در سن ازدواج هستند، یا توان ازدواج کردن ندارند یا اصلا به ازدواج فکر نمی‌کنند. آیا منظور از تشویق به فرزند آوری، ‌فرزنددار شدن میانسالان است که در خرج و مخارج‌شان مانده‌اند؟ یا جوانانی که به هر سختی ازدواج کرده‌اند و مراقب هستند که صاحب فرزند نشوند؟ بهتر است زمینه‌سازی برای ازدواج بیش از تشویق برای فرزندآوری باشد.
محمدزاده از یزد

کمبود کپسول گاز مایع در ورامین و پاکدشت
درحالیکه در رسانه‌ها اعلام شده ایران به مرکزهاپ گازی منطقه تبدیل شده، متأسفانه در پاکدشت، ورامین و شهرهای تابعه بیش از یک ماه است گاز کپسول مایع یافت نمی‌شود حتی برای پرکردن یک پیک نیک گازی. درحالیکه بسیاری نقاط لوله کشی گاز شهری ندارند و متکی به مصرف کپسول گاز مایع هستند.
ولیخانی از ورامین

گسترش مصرف سیگار در بین زنان نگران‌کننده است
چندی پیش تعدادی از دختران نوجوان را دیدم که پشت سر هم سیگار می‌کشیدند. صحنه‌هایی از این دست در دیگر شهرها هم دیده می‌شود. اصلا روا نیست دیدن چنین تصاویری در ایران عادی شود. باید جلوی گسترش مصرف سیگار در بین زنان و دختران به‌خصوص نوجوانان را گرفت.
پارسا از مشهد



 

این خبر را به اشتراک بگذارید