03
شنبه 8 اردیبهشت 1403
شماره 9081
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیشنهادهای ضد‌تروریستی ایران برای شانگهای

اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با حضور وزیر دفاع ایران در آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار شد.
ویژه
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا پاکستان را تهدید کرده بود اگر با ایران توافقنامه‌های تجاری و بازرگانی امضا کند، این کشور را تحریم خواهد کرد.
سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دولت به هیچ‌وجه به موضوع ترکیب هیأت رئیسه مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند، گفت: اولویت ما اقتصاد است .
در آیین گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به امیر فرهاد فتاحی، فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.

8پرده از یک شکست بزرگ

درحالی‌که رژیم صهیونیستی با بحران اعتبار و اعتراض در آمریکا مواجه شده، شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع ایران شکل گرفته است
اگرچه به‌دنبال عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم‌صهیونیستی با عنوان «وعده صادق»، محور آمریکایی - اروپایی اقدام‌های گسترده‌ای را به‌منظور منزوی‌سازی جمهوری‌اسلامی در سطح بین‌المللی در دستورکار قرار دادند، اما تحولات روزهای اخیر از ناکامی چنین راهبردی حکایت دارد.
نگاه ایرانی به کشورهای آفریقایی

نگاه ایرانی به کشورهای آفریقایی

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا صبح دیروز جمعه با حضور مقامات عالی اقتصادی بیش از 30کشور آفریقایی و با سخنرانی سیدابراهیم رئیسی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
تحقق یک وعده مهم دولت سیزدهم
توسعه اشتغال از شعارهای محوری دولت سیزدهم بود که گام‌های مهمی به‌منظور تحقق آن برداشته شده ‌است. سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خطبه‌های پیش ‌از نمازجمعه تهران اعلام کرد که در سال گذشته وعده ایجاد یک ‌میلیون فرصت شغلی محقق شد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
سیداحمد خاتمی، خطیب نمازجمعه تهران گفت: مسئله عفاف و حجاب را دوقطبی شکل ندهید.