• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 17 تیر 1402
کد مطلب : 196707
+
-

با مردم/میزان اخذ مالیات از مردم باید متناسب با رفاه اجتماعی باشد

در تمام دنیا و مخصوصا کشورهای پیشرفته دولت‌ها متناسب با درآمد شهروندان‌شان ازآن‌ها مالیات می‌گیرندکه این اقدام کاملا بجا و درست است.مسئله اینجاست که علت اصلی اخذ این مالیات فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب و ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی به عموم مردم است. متأسفانه در کشورما این اتفاق نمی‌افتد و تأثیر این موضوع تقریبا در هیچ‌یک از حوزه‌های اجتماعی و رفاهی محسوس نیست.جا دارد مسئولان در ازای مالیاتی که از مشاغل مختلف دریافت می‌کنند به فکر ارائه خدمات و بهبود معیشت آنها باشند.
حبیبی از تهران

تعداد سگ‌های ولگرد در پردیس به حد بحران رسیده است
بارها درخصوص تعداد زیاد سگ‌های ولگرد در پردیس اطلاع‌رسانی کرده و از مسئولان تقاضای کمک کرده‌ایم ولی تاکنون یا اقدام اساسی نشده است یا اقدامات کافی نبوده است. با تعطیلی مدارس و حضور بچه‌ها در خانه و تردد آنها در محله و کوچه این روزها سگ‌ها تبدیل به معضل و مشکل بزرگ ساکنان منطقه شده‌اند. روزی نیست که یکی از سکنه مورد حمله سگ‌ها قرار نگیرد و این روند بچه‌ها و بانوان را به‌شدت ترسانده است. برای چندمین بار از مسئولان تقاضا داریم صدای ما را بشنوند.
 منصوری از فاز8 پردیس

پیامک
فشار مالیاتی را از روی قشر کارمند و کارگر بردارند

کارمند و کارگر در مقابل دریافت حقوق ناچیز مالیات می‌دهند ولی اقشار پردرآمد با درآمدهای ده‌ها میلیاردی مالیات نمی‌دهند و به راحتی جلوی چشم این همه نهاد‌های امنیتی و انتظامی ثروت‌شان را تبدیل به دلار کرده واز ایران فرار می‌کنند. به جای فشار به قشر کم درآمد و متوسط از اقشار پردرآمد مالیات سنگین بگیرند و مالیات کارمند و کارگر را کاهش دهند.
رضاپور از ارومیه

تعاونی مسکن برق تهران همچنان بلاتکلیف است
مالکان زمین‌های تعاونی مسکن برق تهران در شهر جدید مهستان (شهر جدید هشتگرد سابق)بعد از چندین سال هنوز بلاتکلیف هستند و تعاونی مسکن برق تهران تکلیف مالکان این زمین‌ها را مشخص نمی‌کند.
طی این سال‌ها مکرر به دادگاه و دفترتعاونی در تهران (میدان شهدا) مراجعه کرده‌ایم ولی تاکنون هیچ‌گونه جوابیه‌ای از طرف تعاونی و دادگاه دریافت نکرده‌ایم. این زمین‌ها مسائل قضایی و حقوقی دارند و مالکان زمین‌ها سرمایه‌شان از کف‌شان رفته و زمینی هم دست‌شان نیامده است.
از اعضای تعاونی مسکن برق تهران





 

این خبر را به اشتراک بگذارید