• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 16 فروردین 1403
کد مطلب : 221608
+
-

با مردم

شغل مرزبانی در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور قرار گیرد
شغل مرزبانی از مشاغل بسیار سخت است چون علاوه بر اینکه مرزبانان در هر شرایط آب و هوایی می‌بایست به انجام وظیفه بپردازند جانشان هم در خطر است و بارها شاهد بوده‌ایم که در درگیری با خلافکاران و قاچاقچیان مرزبانان به شهادت رسیده‌اند. متأسفانه این عزیزان جان بر کف حقوقشان هم همخوانی با شغلشان ندارد و بسیار پایین است. قرار دادن این شغل در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور و بازنشستگی زودتر از موعد حق مسلم این گروه از خادمان به کشور است.
محمودزاده یک مرزبان

جرایم رانندگی باز هم به اندازه کافی بازدارنده نیست
جریمه‌های رانندگی در کشور ما تنها به بحث مالی و در نهایت حمل خودرو منتهی می‌شود، درحالی‌که باید در موارد متعددی به دادگاهی شدن جدی و ابطال گواهینامه و ممنوعیت رانندگی برای چندین سال و حتی مادام‌العمر منتهی شود تا به اندازه کافی بازدارنده باشد از طرفی در این جرایم باید سهم سازنده خودرو نیز لحاظ شود و برای آنها نیز جرایم سنگین مالی درنظر بگیرند.
پیشوایی از تهران

نمایندگان به مشکلات معیشتی به‌صورت جدی ورود کنند
از نمایندگان منتخب که در این شرایط بحرانی به عرصه آمده‌اند توقع داریم کمر همت ببندند و از موارد غیرضروری و کاذب دوری بجویند و به مشکلات طبقات ضعیف ازجمله بیکاری جوانان و مسائل اقتصادی و حقوق، مافیای وارداتی که کمر تولید را شکسته، سیاست‌های غلطی که جلوی خلاقیت و ابتکار جوانان را می‌گیرد و... بپردازند.
حسین‌پور از رشت

پیامک
ضرورت نظارت بر فعالیت اتوبوس‌های جمهوری به کریم‌خان

بعضی از رانندگان اتوبوس‌های خط کریم‌خان به جمهوری هر‌جا که دلشان خواست مسافر پیاده و یا سوار می‌کنند و وضعیت نظافت در اتوبوس‌ها افتضاح است. هر چند که مسافران نیز رعایت نمی‌کنند ولی رانندگان هم گویا ماهی یک‌بار این اتوبوس‌ها را نظافت می‌کنند. در مقابل اعتراض مسافران می‌گویند اتوبوس خصوصی است. نکته دیگر اینکه مسافران خانم را نباید از درب راننده سوار کنند که این کار را نیز می‌کنند و در کل رفتارشان با مسافران درست نیست. تقاضای رسیدگی و تذکر داریم.
شکوری از تهران

چرا برای انتقال سهام عدالت متوفیان پول می‌گیرند؟
سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث آنها، پول دریافت نمی‌کند اما دفاتر پیشخوان دولت برای این کار پول می‌گیرند و رقم آن هم قابل توجه است. لازم است یک مسئولی در این خصوص توضیح دهد که این پول بابت چه چیزی است؟
حیدریان از اهواز

افتتاح مسیر قزوین به تنکابن چه شد؟
سال‌هاست بحث اتصال قزوین به شمال کشور از مسیر تنکابن مطرح است و اقداماتی نیز صورت گرفته ولی اطلاع‌رسانی در این خصوص صورت نمی‌گیرد. لطفا اطلاع‌رسانی کنید تا ببینیم این پروژه در چه مرحله‌ای است و کار به کجا رسیده است؟
سیدساداتی از قزوین

خرمای دولتی در همه شهرها توزیع نمی‌شود
چندی قبل در خبری خواندم که قیمت خرما متناسب‌سازی‌‌شده و کیلویی 200هزار تومان عرضه می‌شود. آیا خرمای 200هزار تومانی از نظر مسئولان برای مردم مناسب است. منظورم برای مردم است نه برای مسئولان. از سوی دیگر خرمایی که به قیمت دولتی عرضه می‌شود فقط در میادین تره‌بار و نقاط خاصی است. ما حتی اکنون که به پایان‌ ماه مبارک رمضان نزدیک هستیم قادر به خرید خرما نشدیم.
سیدپور از مشهد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید