• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202907
+
-

با مردم

سرعت عمل نیروهای امدادرسان داخل شهرها تقویت شود
روز دوشنبه حدود ساعت 8صبح یک دستگاه ون با یک خودروی ال90 در بزرگراه حقانی تصادف کرد. حدود نیم‌ساعت طول کشید تا از محل ورودی خیابان شهید سلیمانی به بزرگراه، به محل تصادف برسیم در این فاصله نیروی اورژانس، پلیس، آتش‌نشان و هیچ نیروی امدادی دیگری در محل نبود در حالی‌که چند نفر مجروح بودند و بزرگراه در آن ساعت اوج تردد، قفل شده بود. سرعت عمل نیروی امداد و خدمت‌رسان چه می‌شود؟
احسانی از تهران

درخواست ارتقای پرسنل قراردادی شرکت فولاد شادگان
مدت 10 سال است که به‌صورت قراردادی مشغول کار در شرکت فولاد شادگان هستیم. در طول این مدت هیچ‌گونه ارتقای شغلی برای ما صورت نگرفته و درنتیجه درآمدمان جزو پایین‌ترین حقوق‌هاست و مزایایی هم نداریم. تقاضا داریم مدیران و مسئولان این کارخانه ضمن تبدیل وضعیت ما از قراردادی به رسمی، حقوق و دریافتی حداقلی ما را افزایش دهند.
 سماواتی از خوزستان

شهرداری در مکان‌های پرتردد آبسردکن نصب کند
از شهرداری تقاضا می‌شود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به نصب آبسردکن به‌ویژه در اماکن پرتردد ضمن انجام کار پرثواب، یاریگر شهروندان در رفاه و آسایش باشد.
قیومی از تهران

چرا اسنپ وعده‌های خود به رانندگانش را عملی نمی‌کند
از رانندگان اسنپ در شهر کرج هستم و نسبت به عملکرد این شرکت درباره رانندگانش انتقاد دارم. به‌رغم پیگیری‌های متعدد، متأسفانه مشکلات ما با شرکت اسنپ همچنان ادامه دارد. از سهمیه بنزین که مدت‌هاست محرومیم، سهم برداشتی اسنپ از کارکرد رانندگان هم غیرمنصفانه است، از پاداش‌های سفری روزانه که مختص به رانندگان فعال و پرکاراست هم خبری نیست. مانده‌ایم که مطالبات خود را از کدام نهاد و سازمان پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.
آسرایی از کرج
 
جاده تهران-مشهد پر از دست‌انداز و نیازمند مرمت است
از مسئولان راهداری تقاضا داریم فکری برای وضعیت جاده تهران- مشهد کنند. این جاده چه در استان سمنان و چه در استان خراسان رضوی آن‌قدر پرچاله و خراب است که خودروهای عبوری در این جاده مثل یک گهواره تکان می‌خورند و در کمتر جایی از مسیر، آسفالت درست و حسابی دیده می‌شود.
شریفی از مشهد


 

این خبر را به اشتراک بگذارید