• سه شنبه 14 تیر 1401
  • الثُّلاثَاء 5 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 05

حقوق معلمان با رتبه‌بندی چقدر می‌شود؟

با طرح رتبه‌بندی معلم‌ها که هفته آینده وارد عملیات اجرایی می‌شود، چند درصد حقوق‌ها رشد خواهد کرد؟
«رتبه‌بندی معلمان» ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ در قالب لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شد که کلیات آن در 18خردادماه سال ۱۴۰۰به تصویب رسید، اما به‌دلیل تغییرات قابل توجه لایحه از سوی نمایندگان مجلس و عدم‌تامین بار مالی آن، پس از چند ماه معطلی در مجلس، از سوی شورای نگهبان رد شد و دوباره به مجلس بازگشت.
زاکانی: تهران جدید را با حفظ مزایای موجود دنبال می‌کنیم

مهمانی تهران و خواهرخوانده‌هایش

بوستان گفتگو میزبان نمایندگانی از 15شهر دنیا و 5سازمان بین‌المللی و تعداد بسیار زیادی فعالان داخلی در حوزه مدیریت شهری است تا نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران1401 برپا شود؛ نمایشگاهی که تا آخر هفته برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

تهرانی بهتر با احترام یا اتهام؟

درحالی‌که نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری برگزار می‌شود و صحبت از آینده برای رفع نیازهای ضروری شهرها، حرکت به سمت توسعه پایدار، پیشرفت در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی در میان است.

سایه محکومیت بر سر ترامپ

نایب‌رئیس کمیته تحقیقات کنگره احتمال صدور حکم سنگین برای ترامپ در جریان حمله به ساختمان کنگره را رد نکرده است
کمیته تحقیقات درباره حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره به‌تازگی اعلام کرده که ممکن است علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور «ارجاع جنایی» به وزارت دادگستری صورت گیرد که در این صورت احتمال محکومیت سنگین ترامپ وجود خواهد داشت.
گزارش وزارت اقتصاد به دولت

40درصد آرد ایران، نان نمی‌شود

وزارت اقتصاد در گزارشی به دولت اعلام کرده است که سالانه 40درصد از یارانه آرد ایران به ارزش 50هزار میلیارد تومان اصلا نان نمی‌شود.

مذاکره متوقف نیست

ارزیابی «شکست» از مذاکرات 2روزه در دوحه با هدف لغو تحریم‎ها درحالی ازسوی برخی رسانه‌ها و مقام‎های سیاسی غربی القا می‌شود که منابع مختلف از ادامه رایزنی‎ها برای ازسرگیری گفت‎وگوهای برجامی خبر می‎دهند و گفته می‌شود با نهایی شدن زمان و مکان دور بعدی، قرار است مذاکرات به‎زودی از سر گرفته شود.

درخواست برای نجات صنعت دارو

ماده اولیه تهیه داروها تا 300درصد گران شده‌ و حالا تولیدکنندگان زیر بار گرانی‌های همه جانبه مانده‌اند. گزارش‌ها از نبود برخی آنتی‌بیوتیک‌های ساده خبر می‌دهند و تأکید می‌شود که در نبود داروهای باکیفیت، داروهای بی‌کیفیت و فاقد ماده مؤثره وارد بازار کشور می‌شود.

قطار ملی مترو؛ نزدیک ایستگاه آغاز

نخستین قطار ملی مترو تست‌های مختلف را یکی پس از دیگری پشت‌سر می‌گذارد تا در آینده‌ای نزدیک آماده روی ریل خدمت‌رسانی قرار گیرد. چیزی نمانده است تا آخرین مراحل تست گرم این قطار تولید داخل، توسط یک‌شرکت دارای امتیاز لهستانی به پایان برسد و سپس تولید انبوه آن از سر گرفته شود.

تغییرات تهران از زبان شهردار

قتل هولناک زوج سالخورده به‌خاطر 40میلیون

طرح گردشگری آشوراده برای چندمین‌بار رد شد

تشکیل خانه‌های خلاق فرش در 5 استان