17
سه شنبه 14 تیر 1401
شماره 8537
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهاب و شکستی که نمی‌پذیرد!

عزیزی خادم در فدراسیون در نقش یک بازنده قرار گرفته و به هیچ قیمتی نمی‌توان این حقیقت را تغییر داد
چهره روز
پس از کنار‌رفتن از صندلی مدیریت فدراسیون فوتبال، عزیزی خادم برای مدتی سکوت کرد تا شاید بتواند در آرامش این جایگاه را پس بگیرد، اما بعد از برگزاری مجمع و تأیید حکم محرومیت او از سوی کمیته اخلاق، بالاخره سکوت رئیس سابق هم شکست و او مواضع بسیار تندی را علیه اعضای هیأت‌رئیسه مطرح کرد.
ویژه
شهید خان، میلیاردر پاکستانی با یک‌سرمربی پرتغالی به‌نام مارکو سیلوا توانست فولام را به لیگ برتر برگرداند.
حاشیه‌های کریستیانو رونالدو ادامه دارد و هر روز خبرهایی درباره پیشنهاد دادن او به یک‌باشگاه بزرگ حاضر در لیگ قهرمانان اروپا یا ناراضی بودنش از رفتار منچستر‌یونایتد در بازار نقل‌وانتقالات به گوش می‌رسد.
رضا اسدی، هافبک دفاعی شماره8 سرخ‌ها که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود و توانست فصل را با ثبت 4گل به پایان برساند، در شرایطی که با دعوت یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود،
پس از جذب سجاد شهباززاده، تمدید قرارداد آرمان رمضانی و توافق با کاوه رضایی، شایعات زیادی پیرامون آینده کاری ارسلان مطهری در استقلال به گوش می‌رسید.
مدت‌هاست که بحث جذب 2 مهاجم خارجی از سوی پرسپولیس برای تکمیل فرایند نقل‌وانتقالات مطرح شده و حالا به‌نظر می‌رسد یکی از آنها به مرحله نهایی رسیده است.

غول مرحله آخر

تیم ملی والیبال از امشب در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان، ایتالیا، اسلونی و صربستان می‌رود ایران برای صعود به جمع 8تیم حداقل باید به 2پیروزی برسد
سخت‌ترین هفته لیگ ملت‌های والیبال از امروز آغاز می‌شود، هفته‌ای که تیم‌ها برای صعود می‌جنگند.
کپی 2006

کپی 2006

سلب مشروعیت از سرمربی تیم ملی، ممکن است کابوس جام‌جهانی آلمان را تکرار کند
فقط همین مانده بود که برخی نمایندگان مجلس هم به صف مخالفان دراگان اسکوچیچ بپیوندند.
یک گابریل دیگر در آرسنال
یک گابریل دیگر در آرسنال
در ورزشگاه امارات اگر گابریل را صدا بزنید، چندین نفر همزمان سر می‌چرخانند
آرتتا باز هم خرید کرد. او علاقه زیادی به خرید دارد و می‌خواهد مثل استادش، گواردیولا، در پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی فعال باشد و پول خرج کند.
داستان رضا اسدی هم در پرسپولیس جالب شده است. او ابتدای فصل گذشته با سروصدای فراوان پرسپولیسی شد اما انتظارات را برآورده نکرد. هواداران هم از دست او کم شاکی نبودند.

محک کل کادر

عکس خبر
بعد از جدایی غیرمنتظره فرهاد مجیدی از استقلال، اخبار ضد‌و نقیضی در مورد سرنوشت گابریل پین در این باشگاه منتشر شد.

آماربازی

از 7بازیکن برتر سپاهان در فصل گذشته 4نفر این تیم را ترک کرده‌اند که آمار جالبی برای تیم سوم لیگ بیست‌ویکم است.

پخش زنده

لیگ ملت‌های والیبال
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حادثه وحشتناک در نخستین پیچ مسابقه فرمول‌یک در انگلیس، بار دیگر  یادآوری کرد که بزرگ‌ترین رقابت ماشینی دنیا، می‌تواند همچنان خطرناک‌ترین ورزش دنیا هم باشد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8537