03
سه شنبه 14 تیر 1401
شماره 8537
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرداخت حقوق با فروش املاک صحت ندارد

برای پرداخت حقوق پرسنل شهرداری یک ریال، نه اموال فروخته شده و نه از کسی قرض گرفته شده است
گزارش 2
در شرایطی حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای شهر تهران درباره فروش املاک شهرداری برای پرداخت حقوق صحبت‌هایی در صحن شورا انجام داد که به‌نظر می‌رسد چنین موضوعی صحت ندارد.
ویژه
شهردار تهران با اشاره به اینکه باید آنچه در قانون اساسی برای شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها بیان شده است، مدنظر قرار گیرد، گفت: درحال حاضر نگاه به شهرداری‌ها به‌عنوان یک نهاد خدماتی است.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری حوزه هنری استان خوزستان، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه و مجموعه روایت جهاد، نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» را با نمایش ۳۰عکس و ۱۰اثر گرافیکی با موضوع ساختمان متروپل آبادان برپا می‌کند.
زاکانی: تهران جدید را با حفظ مزایای موجود دنبال می‌کنیم

مهمانی تهران و خواهرخوانده‌هایش

وزیر کشور: نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری فرصتی مطلوب برای ایجاد دیپلماسی نوین شهری است
گزارش
بوستان گفتگو میزبان نمایندگانی از 15شهر دنیا و 5سازمان بین‌المللی و تعداد بسیار زیادی فعالان داخلی در حوزه مدیریت شهری است تا نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران1401 برپا شود؛ نمایشگاهی که تا آخر هفته برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
PDF شهر
کوتاه شهر
مرحوم کاظم‌زاده، نمونه واقعی یک بانوی مومن است که ضمن ایفای نقش همسری و مادری، در طول دوران دفاع‌مقدس دوشادوش رزمندگان تصویرگر جهاد بزرگ مردم ایران و رزمندگان اسلام بود.