• سه شنبه 31 فروردین 1400
  • الثُّلاثَاء 8 رمضان 1442
  • 2021 Apr 20

آمار واکسیناسیون در تمام استان ها

خراسان‌رضوی، خوزستان و اصفهان در حالی پیشتاز واکسیناسیون در کشور هستند که برخی استان‌ها ازجمله تهران آمار دقیقی از میزان تزریق واکسن‌ها ارائه نکرده‌اند
فاز اول واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر بهداشت و درمان، سالمندان و پاکبان‌ها همچنان ادامه دارد و براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته اول اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

دستاورد 6 ماهه یک تفاهم آبی

​​​​​​​6‌ماه از تفاهم بزرگ آبی شهرداری تهران با وزارت نیرو می‌گذرد؛ تفاهمی که براساس آن دوطرف به این نتیجه رسیدند که به‌تدریج آب موردنیاز فضای سبز پایتخت از پساب‌های فاضلاب تامین و چاه‌های غیرمجاز برداشت از آب زیرزمینی هم به‌تدریج پلمب شود؛ اقدامی که به‌گفته کارشناسان می‌تواند باعث صیانت از ذخایر آبی تهران شود و به برداشت‌های بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی پایان دهد.

برنامه‌ریزی برای 8ساعت سوم

پلازا، درواقع همان فضاهای جمعی در شهر هستند که می‌توان در مورد آنها از کلمه فارسی پاتوق استفاده کرد که براساس استاندارد جهانی باید 30درصد سطح عمومی شهر را اشغال کنند.

ناشناختگی موج کره‌ای نتیجه دورافتادن دانشگاه از جامعه

درگیر شدن قشری از نوجوانان با صنایع فرهنگی و جهان سرگرمی‌ کره‌ای از پدیده‌هایی است که این روزها در جامعه کاملا مشهود است.

درنگ‌گاه‌هایی برای فراغت

پلازاها، میدانگاه‌ها و پاتوق‌های محلی؛ عبارت‌هایی که چند سالی است به گوش‌مان می‌خورند. بعضی از اهالی محله‌ها از چنین فضاهای بازی بهره‌مند شده‌اند؛ فضاهایی که پیش‌تر تنها یا محلی برای تخلیه غیرقانونی نخاله بودند یا بی‌دفاع به حال خود رها شده بودند یا مانند پایانه اتوبوسرانی ضلع جنوبی میدان تجریش، هیچ سنخیتی با فضاهای پیرامونی‌شان نداشتند.

مردمی بودن افتخار ماست

حدود نیم‌قرن خدمت در ارتش، او را در تراز یکی از قدیمی‌ترین فرماندهان در مسند امر این نیرو قرار داده است.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت سردار سیدمحمد حجازی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت سردار پرافتخار سیدمحمد حجازی را تسلیت گفتند.

افزایش بیکاری در شمال تهران