17
سه شنبه 31 فروردین 1400
شماره 8200
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول

الکساندر چفرین، رئیس یوفا: هرگز کسی را مثل آنیلی ندیده‌ام که بارها و بارها دروغ بگوید و روی دروغش تأکید کند. عصر شنبه با آنیلی صحبت کردم اما او گفت همه حرف‌ها درباره تشکیل سوپرلیگ اروپا دروغ است.
ویژه
مالیات ابزار بازتوزیع عادلانه‌تر ثروت است، اما در ایران دقیقا ضعیف‌ترین اقشار در تیررس کسر دقیق، فوری و تضمینی مالیات قرار دارند.
استقلال و پرسپولیس تنها تیم‌های 6امتیازی غرب آسیا در پایان روز دوم مرحله گروهی هستند.
وقتی که شیمیدر فصل را با سومی باشگاه‌ها به پایان رساند آغاز دوباره ارسلان کاظمی بود. ملی‌پوش بسکتبال بعد از 2 سال و قبل از پنجره سوم کاپ آسیا به تیم ملی دعوت شد.
یکی از جدی‌ترین رقبای حسن یزدانی، نابغه کشتی جهان، نزدیک به 2سال بعد از او، چند خیابان آن‌طرف‌تر به دنیا آمده است. نامش کامران قاسمپور است و دست سرنوشت او را هم‌وزن یزدانی قرار داده است.
شاید پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کمتر کسی در ایران تصور می‌کرد استقلال کارش را با 2پیروزی و 8گل زده شروع کند؛ آن هم تیمی که در لیگ برتر با ارائه یک بازی ملال‌آور مقابل پیکان به تساوی بدون گل رضایت داده بود.
از هفته‌ها قبل که مهدی طارمی ارزش‌هایش را نشان داد و به ترکیب اصلی پورتو رسید، دیگر ندیده بودیم این بازیکن از ارنج اصلی خارج شود.

کودتا علیه فوتبال

غول‌های فوتبال در اروپا با سوپرلیگ اعلام حکومت مستقل کردند
پریشب وقتی داشتیم می‌خوابیدیم زلزله‌ای هشت‌ریشتری در فوتبال به وقوع پیوست و همه جهان را با خود درگیر کرد.
آقای غرامت‌بگیر

آقای غرامت‌بگیر

مورینیو از تاتنهام هم اخراج شد
زلزله بزرگ پریشب سوپرلیگ اروپا پس‌لرزه‌های زیادی داشت که یکی از آنها اخراج مورینیو و استعفای قریب‌الوقوع یورگن کلوپ از تاتنهام و لیورپول بود.
مغانلو: هیچ فشار و استرسی روی من نبود
مغانلو: هیچ فشار و استرسی روی من نبود
مهاجم جدید پرسپولیس پس از دبل در لیگ قهرمانان آسیا از انگیزه‌هایش برای رسیدن به پیراهن تیم ملی می‌گوید
شهریار مغانلو مقابل الریان قطر دبل کرد تا هم نقشی کلیدی در پیروزی تیمش داشته باشد و هم به طلسم گل‌نزنی‌هایش در پرسپولیس پایان دهد.

شب کامیابی کمال

فوتبال ایران
پرسپولیس در این فصل 3هافبک دفاعی دارد و لاجرم یکی از آنها باید بیرون بنشیند.

شجاعی: الان همه از اسم پرسپولیس می‌ترسند

علی شجاعی مدافع- هافبک چپ پرسپولیس دقایقی در بازی تیمش مقابل الریان بازی کرد تا در پیروزی تیمش شریک باشد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه دوم از منطقه غرب، تیم تراکتورسازی ایران از ساعت19:30امشب به مصاف نیروی هوایی عراق می‌رود.
از ساعت21:30امشب در جزیره گوای هند، پرسپولیس مقابل تیم میزبان قرار می‌گیرد تا سومین بازی‌اش در مرحله گروهی را مقابل تیمی برگزار کند که نه گل می‌زند و نه گل می‌خورد! بعد از سپری شدن 2دور از مسابقات، گوا تنها تیم در جمع 20تیم حاضر است که هیچ گلی در بازی‌هایش ردوبدل نشده است.
تیم فولاد در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، راس ساعت22:30امشب مقابل النصر عربستان قرار می‌گیرد.