• دو شنبه 30 فروردین 1400
  • الإثْنَيْن 7 رمضان 1442
  • 2021 Apr 19

آژیر اعداد

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران: آمار مرگ و میر در تهران 6 برابر شده است
شیوع کرونا در ایران به دوران اوج بازگشته است. آمارهای ابتلا و مرگ‌های روزانه ناشی از کرونا، نشان می‌دهد وضعیت بهار امسال، مانند پاییز سال گذشته، بحرانی است.

پشت‌پرده بازگشت فوتبال زنان ایران به رنکینگ فیفا

​​​​​​​2 روز از بازگشت تیم ملی فوتبال زنان به رنکینگ فیفا می‌گذرد اما هنوز در فوتبال ایران کسی پیدا نشده که توضیح بدهد این بازگشت به چه دلیلی است.

گلایه از اطلاع‌رسانی

در این روزهای بحرانی کرونا، درحالی‌که رسانه‌ها بدون تعطیلی در تقلای اطلاع‌رسانی و یافتن پاسخ به انبوه پرسش‌ها هستند، هر روز با مشکلات بیشتر و دایره تنگ‌تر شفافیت روبه‌رو می‌شوند.

مذاکرات امنیتی برای شناسایی حریف

خبر مذاکره ایران و عربستان هنوز از سوی مقامات رسمی دو طرف تأیید نشده‌، اما شکل آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند صحت داشته باشد.

ارتش در خدمت مردم

مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امسال به‌صورت رژه محمول و خودرویی و با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» برگزار شد.

اعداد خودکشی از شایعه تا واقعیت

«84خودکشی در تهران»؛ این تیتر خبر کوتاهی است که 28فروردین یکی از خبرگزاری‌ها منتشر کرد. خبری که طی چند ساعت، به‌قدری در شبکه‌های اجتماعی چرخید و دست به‌دست شد که دیگر کسی به اصل ماجرا توجه نکرد.

تغییرمعادله

صف طولانی اصحاب رسانه و منتقدان سینما و دوسالن بزرگی که گوش تا گوش آکنده از جمعیت بود، حکایت از آن می‌کرد که خبرها مثل همیشه پیش از جشنواره دهان به دهان گشته و به همه رسیده است. همه می‌دانستند که باید منتظر یک شاهکار باشند.

نگاه استانبول به وین