10
دو شنبه 30 فروردین 1400
شماره 8199
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت از افزایش نرخ تعرفه ارائه خدمات درمان اعتیاد در بخش خصوصی و دولتی در سال۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این مرکز با برگزاری جلسات متعدد با همکاران دبیرخانه شورای ‌عالی بیمه سلامت، پیشنهاد اصلاحی خود برای تعرفه‌های‌ خدمات درمان اعتیاد در سال۱۴۰۰ را به مراجع ذیربط ارائه داد که این پیشنهادها پس از تصویب در هیأت وزیران در تاریخ ۲۲ فروردین سال۱۴۰۰ جهت اجرا، ابلاغ شد.
گزارش2
«84خودکشی در تهران»؛ این تیتر خبر کوتاهی است که 28فروردین یکی از خبرگزاری‌ها منتشر کرد. خبری که طی چند ساعت، به‌قدری در شبکه‌های اجتماعی چرخید و دست به‌دست شد که دیگر کسی به اصل ماجرا توجه نکرد.

شهریه‌های گزاف برای کلاس‌های غیرعملی

همشهری سرنوشت هزینه دروس عملی ‌که از سوی دانشگاه‌ها به‌دلیل کرونا برگزار نشده را در گفت‌وگو با مدیران دانشگاهی بررسی کرد
گزارش
برگزاری دروس عملی هنوز هم یکی از معضلات حل نشده دانشگاه‌ها در روزهای کرونایی است. همزمان با اعلام رسمی شیوع کرونا در اوایل اسفند‌ماه 1398، دانشگاه‌ها ازجمله نخستین مراکزی در کشور بودند که وضعیت فعالیت‌شان مشخص و اعلام شد آموزش‌های دانشگاهی باید در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کند؛ این در حالی بود که تدابیر اندیشیده شده برای آموزش غیرحضوری صرفا متناسب با واحدهای نظری بود و برای برگزاری دروس عملی در گروه‌های مختلف آموزشی اعم از فنی مهندسی، هنر، کشاورزی و... فکری نشد.