• سه شنبه 18 آذر 1399
  • الثُّلاثَاء 22 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Dec 08

مردم و‌محله‌ها، محور بودجه تهران1400

لایحه بودجه سال‌آینده پایتخت، اجتماعی‌تر و با محورحمایت از اقشار ضعیف، افزایش‌شادابی‌شهر و استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تدوین شده است
«مردم و محله‌ها»؛ 2سالی می‌شود که رویکرد تنظیم بودجه شهرداری تهران حول این دو محور است.

6 پرسش اصلی درباره آبگرفتگی خوزستان

بیش از یک‌دهه است که با هر بارندگی در کلانشهر اهواز و سایر شهرهای خوزستان، شهروندان با بحران آبگرفتگی، پس‌زدگی فاضلاب و ماندگاری چند روز آب باران و فاضلاب در کوچه و خیابان و خانه‌های خود مواجه می‌شوند.

ایران و آینده روابط آذربایجان- ارمنستان

سازمان ملل و شورای امنیت در اوایل دهه1990، به کنفرانس امنیت و همکاری در اروپا که بعدا به سازمان امنیت و همکاری اروپا تغییر نام یافت، ماموریت دادند تا به حل‌و‌فصل مناقشه بر سر منطقه ناگورنو- قره‌باغ کمک کند.

چرا نگران موج چهارم شیوع کرونا هستیم؟

اپیدمی‌ها انواع مختلفی دارند و اپیدمی کرونا از نوع منتشره آن است. چنین ویژگی به این معناست که ویروس به شکل موج کار و سینوسی در نقطه‌ای آغاز و به حد بالایی از مبتلا کردن افراد می‌رسد و در مقطعی فروکش کرده و در موجی تازه مجدداً اوج گرفته و با آلوده کردن دسته‌ای دیگر از افراد که در موج اول موفق به آلوده کردن آنها نشده است به حیات و تکمیل زنجیره بیماری‌زایی خود ادامه می‌دهد.

میان دو آبان

آبان که تمام شد، موج گرانی‌های تازه از راه رسید. تورم ماهانه آبان امسال، هرچند نسبت به‌ماه قبل، 1.8درصد کاهش پیدا کرده اما همچنان با قرار‌داشتن در سطوح بالای 5درصد نشسته و جزو 10تورم ماهانه بالا در دهه 90محسوب می‌شود.

استارت‌آپ‌های بزرگ روی تابلوی بورس می‌روند

برای نخستین‌بار در تاریخ کشور قرار است درهای بورس به روی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان باز شود و طلسم بازار سرمایه بشکند.

جاودانگی

پیکر فرمانده هیچ‎‌‎گاه پیدا نشد و تا امروز هم بچه‎‌‎های لشگر31 عاشورا که او فرماندهی‎‌‎اش می‎‌‎کرد چشم به راه او هستند.

مسیر بازگشت به برجام