20
سه شنبه 18 آذر 1399
شماره 8105
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خطر امید واهی، همسانِ ناامیدی

نقد و نظر
من ذاتا آدم امیدواری هستم. یعنی دوست دارم در هر وضعیتی، همیشه بذرهای امید را کشف کنم و همیشه خودم را امیدوار نگه دارم.
ویژه
هجدهم آذر، مصادف با درگذشت نویسنده‌ای از پیشگامان ادبیات کودک ایران است که ساده نویسی و پرداختن به موضوعات ویژه کودکان جزو اصول کارش بود.
جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مسابقه ایده‌های نوآورانه را با رویکرد خدمات فرهنگی و اجتماعی مردمی برگزار می‌کند.
انتشارات کتاب نیستان به‌تازگی 4کتاب برای کودکان و نوجوانان منشر کرده است. تاج دوستی، بازی تموم! بازی تموم!، یک شغل نان و آب‌دار و اتول خان و پهلوان پنبه عناوین این 4 کتابند.
طرح روز
یک ایالت هند با استناد به چندین گزارش از خودکشی جوانانی که به واسطه بازی‌های آنلاین مقروض شده بودند، قانونی در منع این بازی‌ها وضع کرد.
دختر افغانی که سال1985 میلادی تصویرش روی جلد نشنال‌جئوگرافیک رفته بود، برای چندمین‌بار به جرم جعل مدارک در پاکستان دستگیر شد.

عکس روز

عکس روز
زندگی رایگان در خانه‌های تاریخی

زندگی رایگان در خانه‌های تاریخی

شهری در ایتالیا برای احیای خانه‌های تاریخی و قدیمی منطقه، آنها را به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهد.
یافتن حلقه گمشده پس از 6سال
یافتن حلقه گمشده پس از 6سال
حلقه ازدواج یکی از اهالی سافولک انگلستان که سال۲۰۱۴ میلادی در یک گردش خانوادگی از انگشتش افتاده و گم شده بود، توسط یک کارگر پیدا و به او تحویل داده شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«یک محیط‌بان» نام کاربری در توییتر است که فعالیت‌های محیط‌بانی و همچنین تصاویری ناب از حیات‌وحش ایران را در حساب کاربری‌اش منتشر می‌کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از مطبوعات به‌عنوان آیینه‌ای یاد کرد که به‌دلیل نمایش واقعیت، نباید آن را شکست.