• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 6 مهر 1399
کد مطلب : 111394
+
-

با مردم

   مراکز بهداشت واکسن آنفلوآنزا ندارند
مطابق آنچه در خبرها اعلام شد به مرکز بهداشت محله‌مان مراجعه کردم تا با کارت ملی پدر 75ساله‌ام برای ایشان واکسن آنفلوآنزا بگیرم. مسئول مرکز بهداشت گفت که هیچ‌چیزی در این خصوص به ما نگفته‌اند و اصلا معلوم نیست به ما واکسن می‌دهند یا خیر و حتی نگفته‌اند در این مورد پرونده تشکیل دهیم. بعد از چند‌ماه برنامه‌ریزی باید به اینجا می‌رسیدیم؟
شهیدی از تهران

   شهر میبد حتی یک آمبولانس هم ندارد
شهر تاریخی، گردشگری و باستانی میبد حتی یک آمبولانس هم ندارد و مردم به‌دلیل نبودن آمبولانس‌های دولتی ناچار به ترخیص یا انتقال بیمارانشان با وانت هستند! بودجه کسی هم به آمبولانس‌های خصوصی نمی‌رسد.
توزنده از میبد
 
   تعطیلات تقویمی را لغو کنند
تا پایان شیوع کرونا همه تعطیلات تقویمی را لغو کنند تا آنهایی که به هر حال مجبورند سر کار بروند با استفاده از این تعطیلات به سفر نروند و عامل شیوع بیشتر نشوند.
گیتی فرد از تهران 

   پل تالش همچنان در حال تخریب است
با گذشت چند روز از بارندگی سنگین در تالش و جاری شدن سیل هنوز فکری برای جلوگیری از تخریب بیشتر پل بزرگ تالش نشده است و تنها اقدام انجام شده بستن آن برای حفظ جان مردم است. آیا سرمایه‌ای که این چنین بر آب می‌رود برای کسی ارزش ندارد؟
پاکزاد از تالش 

   فیلترکردن دسکتاپ واتساپ در این شرایط کار صحیحی نیست
اینکه در شرایط اپیدمی کرونا که کارمندان بسیاری به علاوه دانشجویان و دانش‌آموزان به‌صورت دورکاری و غیرحضوری فعالیت می‌کنند واتساپ را که نرم‌افزار پر استفاده‌ای بوده فیلتر کرده‌اند کار صحیحی نیست و مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده است. از مسئولان تقاضا داریم در این شرایط کارها را سخت‌تر نکنند.
امانی از مشهد 

   شرکت تولیدی ایرانی مسئولیت نقص کالایش را نمی‌پذیرد
اواخر بهمن98 یک دستگاه فر توکار خریدم که از نخستین روز استفاده از دستگاه نقایص آن آشکار شد و از همان ابتدا هم به پشتیبانی شرکت اعلام شد. در 8‌ماه گذشته این دستگاه 2بار به شرکت منتقل شده و کارشناسان شرکت هم به منزل مراجعه کردند اما بعد از 8‌ماه مشکل هنوز پابرجاست و شرکت از تعویض دستگاه خراب و پذیرش مسئولیت خودش کوتاهی می‌کند. چه زمانی قرار است به کالای ایرانی اعتماد کنیم. آیا اینگونه جلب اعتماد می‌کنند؟
کشاورز از تهران 

   نبود صنایع بسته‌بندی دست تولید‌کنندگان سیب را بسته است
به فرض که مسائل ارزی و عدم‌حمایت مسئولان برای صادرات سیب حل شده باشد، تا زمانی که پیش‌بینی استقرار صنایع بسته‌بندی و تبدیلی در نزدیکی باغات ارومیه نشود نمی‌توان به کسب جایگاه برتر در تولید سیب در جهان دل بست. هم‌اکنون ایران رتبه سوم باغات و رتبه چهارم تولید سیب دنیا را دارد اما به‌دلیل نبود بسته‌بندی مناسب، مشکلات ارزی و عدم‌حمایت کافی سهم ناچیزی از بازار صادراتی این محصول را داراست و موانعی سر راه تولید این محصول وجود دارد که مسئولان نمی‌خواهند آنها را ببینند.
عبدی از ارومیه

پاسخ مسئولان
صندوق صوتی سامانه 1888تا پایان مهر راه‌اندازی مجدد می‌شود

روابط عمومی سازمان نظارت و بازرسی شهرداری تهران به‌دنبال انتشار پیام مردمی در ستون با مردم روز 16شهریور‌ماه با موضوع غیرفعال بودن صندوق صوتی سامانه 1888، پاسخ داده است: به‌روزرسانی زیر ساخت‌های فنی و استفاده از فناوری‌های جدید در دستور کار سامانه١٨٨٨ بوده و حداکثر تا پایان مهرماه این صندوق با قابلیت جدید راه‌اندازی خواهد شد. همچنین این سامانه ابزارهای دیگری همچون پرتال اینترنتی به آدرس
 1888.tehran. ir  و پیامک به شماره 137000001888در اختیار شهروندان قرار داده است. لازم به ذکر است کارشناسان این سامانه به‌صورت مستمر در زمینه نحوه برخورد با شهروندان آموزش دیده و تمامی مکالمات آنها نیز ضبط می‌گردد؛ لذا درصورت اعلام شماره تماس و زمان برقراری ارتباط، بررسی موردی کیفیت مکالمه اپراتور 1888و شهروند محترم مقدور خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید