روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «عدم ارائه فاکتور در غرفه ماهی بازار میوه و ترهبار زرگنده» در ستون با مردم روز14آبانماه پاسخ داده است: 1-تمامی بهرهبرداران میادین و بازارهای ترهبار موظف و مکلف به ارائه فاکتور به مشتریان هستند و این موضوع توسط بازرسان و ناظران سازمان مدیریت میادین شهردرای تهران بهصورت مستقیم مورد بررسی و نظارت قرار میگیرد. 2-در تمام غرفههای عرضه آبزیان در بازارهای میوه و ترهبار محلی برای پاککردن ماهی اختصاص یافته است. 3- هزینه ثابتی برای پاک کردن ماهی تعیینشده که هم در فاکتور فروش هزینه آن درج میشود و هم تعرفه این خدمات در غرفههای ماهی در معرض دید شهروندان است. 4- ضمن ارج نهادن به انتقادات و پیشنهادهای مشتریان محترم تقاضا میشود درصورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی مراتب را به مدیران میادین و رؤسای بازارها منعکس کنند و با سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران به شماره 1888تماس بگیرند.
چهار شنبه 21 آبان 1399
کد مطلب :
115468
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/Nk1mp
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved