13
سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
شماره 8222
درنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اردیبهشت 00

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ماهی که گذشت
یادداشت یک
به پایان ‌ماه مشکوک رسیدیم.
ویژه
دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام از سیزدهمین روز فروردین‌ماه و به‌صورت مجازی کلید خورد و در ادامه راه، طرفین گفت‌وگو تصمیم گرفتند تا از 17فروردین این مذاکرات به شکل حضوری و در وین برگزار شود.
خیلی‌ها این روزها با شوق از کاهش قیمت دلار می‌گویند.
در اردیبهشت‌ماه امسال واکسیناسیون سالمندان با ارسال پیامک فراخوان و تماس تلفنی آغاز شد.
طرح جوانی جمعیت که اکنون در انتظار تأیید شورای نگهبان است، از همان زمان مطرح‌شدن، با انتقادهای بسیاری از سوی جامعه پزشکی، حقوق‌دانان و فعالان امور زنان مواجه شده است.
وقتی سرخوشی‌هایمان اسباب آزار کودکان قرار می‌گیرد، یعنی چند قدم با انسانیت فاصله گرفته‌ایم؟ اوایل اردیبهشت‌ماه بود که ویدئویی از آزار یک کودک توسط سرنشینان خودرویی منتشر شد.
تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل عملکرد خوبی داشتند؛ صعود 3‌تیم از 4‌تیم خودش به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد.

انتخابات پشت‌سر کرونا و واکسیناسیون

پرتکرارترین موضوعات صفحه اول روزنامه‌های اردیبهشت‌ماه چه بودند؟
پایان اردیبهشت‌ماه تمامی هیاهو و جنجال‌هایی که رسانه‌های کشور در طول 30روز با آن مواجه بودند را به اوج خود خواهد رسانید.
زیر تیغ ردّ صلاحیت

زیر تیغ ردّ صلاحیت

بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان شورای شهر ششم به‌دلیل رد صلاحیت‌های گسترده با جنجال همراه شده است
انتخابات شورای شهر دوره ششم هنوز شروع نشده با سر و صدای بسیاری همراه شده است.
سیل و خشکسالی دو روی یک سکه
سیل و خشکسالی دو روی یک سکه
مدیریت آب نیاز به سیاست‌های جدید دارد
ایران سرزمینی پهناور با اقلیم غالب خشک و نیمه‌خشک است که وقوع دوره‌های متوالی خشکسالی و تر سالی رویدادهایی طبیعی و یک ویژگی ذاتی آن است.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
در هر دوره عده‌ای از مردم در کنار شخصیت‌های سیاسی و مدیران کشور، در ستاد انتخابات حضور پیدا کرده و با در دست‌داشتن کپی شناسنامه و چند قطعه عکس اعلام کاندیداتوری و ثبت‌نام می‌کنند! امسال نیز در ثبت‌نام کاندیداهای رئیس‌جمهوری قرار بود همین روال دنبال شود، تا اینکه مصوبه جدیدی توسط شورای نگهبان ارائه شد.
در غائله شیادی به نام مارک ویلموتس، بدهی فدراسیون فوتبال به شستا و رسوایی مصادره ساختمان این مجموعه چند نکته وجود دارد که کمتر به آنها پرداخته شده است.