17
سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
شماره 8222
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گلزنی با دستکش‌های چرمی

در آخرین روزهای فصل پراشتباه دروازه‌بانان بزرگی مثل ادرسون، برند لنو، کپا و خود آلیسون، دروازه‌بان لیورپول دست به‌کار بزرگی زد.
ویژه
به‌نظر می‌رسد کار ماشین‌سازی برای بقا در لیگ برتر غیرممکن شده و از حالا باید آنها را نخستین سقوط کرده لیگ بیستم بدانیم.
سریال اشتباهات خاص در فوتبال ایران کماکان ادامه دارد. پس از حضور 12‌نفره ماشین‌سازی در هفته هفدهم مقابل ذوب‌آهن برای 5‌دقیقه، این‌بار نوبت به پیکانی‌ها رسید تا 6‌تعویض در جریان دیدار با سایپا انجام دهند.
سپاهان با برتری 4-1 در نیمه اول بازی با مس رفسنجان، باشکوه‌ترین نیمه اولِ فصل جاری را رقم زد.
شب دیوانه‌وار هفته یکی مانده به آخر لالیگا به همه اضطراب داد.
ترابی پس از حضوری ناموفق در فوتبال قطر بار دیگر به پرسپولیس برگشته و ثابت کرده می‌تواند مثل قبل نقشی مهم و کلیدی در تیم گل‌محمدی ایفا کند.
تیم پرسپولیس 4روز بعد از پیروزی باارزش در داربی تهران، امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی به میدان می‌رود.

به هوادار کاری ندارم، ما داربی را فراموش کردیم

گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس قبول دارد که نیمه اول بازی را به حریفش واگذار کرده اما در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از بازگشت خوب تیمش در نیمه دوم صحبت می‌کند
تیم پرسپولیس توانسته با یحیی گل‌محمدی به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. این تیم قهرمان لیگ گذشته شده، به فینال لیگ قهرمانان رفته و امسال هم در کورس قهرمانی لیگ برتر است.
فتح رم به عشق پاریس

فتح رم به عشق پاریس

رافائل نادال به دهمین عنوان قهرمانی خود در رم دست پیدا کرد تا با آمادگی کامل در اوپن فرانسه به میدان برود
برآمدن نسل نوی تنیسورها که اتفاقا بسیار قدرتمند و درخشان هستند، فینال‌های هیجان‌انگیر بین غول‌های یک دهه اخیر تنیس را کمتر کرده بود اما در رم، رافائل نادال و نواک جوکوویچ از نیروی جوانی رقبای تازه‌نفسشان گذشتند و دوباره خود را به فینال رساندند؛ جایی که نادال، عادت قدیمی‌اش در ایتالیا را تکرار کرد و برای دهمین‌بار قهرمان شد.
میلانی که بزرگی نمی‌کند
«عدم‌کسب سهمیه برای میلان ناکامی نیست؛ کسب سهمیه برای ما یک هدف بود و نه یک الزام».
جام قهرمانی در دست زنان بارسلونا؛ یکشنبه شب در بیستمین فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه گوتنبرگ سوئد، جام قهرمانی به بارسلونا رسید.

جهان در یک ستون/ کهکشان ستاره‌های افتاده

کوبی برایانت، کوین گارنت و تیم دانکن؛ شما با این 3 اسم چه می‌کنید؟ شاید ما در ایران هیچ برنامه‌ای برای غول‌های بازنشسته ورزش کشورمان نداشته باشیم اما ان‌بی‌ای، مثل خیلی از لیگ‌های ورزشی دیگر، رسم پسندیده‌ای برای جاودانه کردن یاد بزرگان تاریخ خود دارد: «تالار مشاهیر.» در ان‌بی‌ای رسم است که بازیکنان درخشان و برجسته پیشین را، به عضویت تالار مشاهیر در می‌آورند.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مینی‌داربی تهران بین سایپا و پیکان کمتر از داربی اصلی پایتخت حاشیه نداشت؛ از پنالتی اعلام‌شده توسط داور چهارم تا اخراج فراز کمالوند و انجام 6 تعویض از سوی پیکانی‌ها! این بازی را پیکان 2 بر یک برد تا شرایط سایپا برای بقا بدتر شود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8222