• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 14 تیر 1401
کد مطلب : 165250
+
-

عملیات نجات ادامه دارد

سالزبورگ اتریش هم به فهرست مشتریان رونالدو اضافه شد

عملیات نجات ادامه دارد

حاشیه‌های کریستیانو رونالدو ادامه دارد و هر روز خبرهایی درباره پیشنهاد دادن او به یک‌باشگاه بزرگ حاضر در لیگ قهرمانان اروپا یا ناراضی بودنش از رفتار منچستر‌یونایتد در بازار نقل‌وانتقالات به گوش می‌رسد. حالا یک مشتری جدید برای رونالدو پیدا شده؛ باشگاه سالزبورگ اتریش. این باشگاه به جدی و شوخی به او پیشنهاد داده و مزایای حضور در سالزبورگ را به این شرح توضیح داده است: «ما قهرمانی را تضمین می‌کنیم. قهرمانی، حضور در لیگ قهرمانان، رشته‌کوه‌های جذاب در اتریش و تیمی با حضور مستعدترین بازیکنان اروپا.»
   ناپولی هم برای خرید رونالدو جدی به‌نظر می‌رسد. هزینه این خرید و دستمزدش از محل فروش پیراهن‌های او تأمین خواهد شد چون ناپولی خودش لباس‌هایش را تولید می‌کند و به فروش می‌رساند و از محل فروش پیراهن مبلغی به تولیدکنندگان پوشاک ورزشی بزرگ دنیا پرداخت نمی‌کند.
   رونالدو قرار بود دیروز به تمرین تیم اضافه شود اما این اتفاق نیفتاد. او فعلا در منچستر حضور ندارد. یونایتد می‌گوید انتظار نمی‌رود کریستیانو این هفته به دلایل خانوادگی به منچستر بازگردد و باشگاه توضیحات او را پذیرفته است. براساس اخبار منتشر شده رونالدو دوشنبه هفته آینده به منچستر برمی‌گردد.
   منابع نزدیک اعلام کردند که کریستیانو رونالدو قصد داشته در ژانویه از منچستر جدا شود ولی در نهایت منصرف شده است.
   توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به این بازیکن است، گفته:« فکر می‌کنم این بر کسی پوشیده نیست که هر تیمی در جهان بدون کریستیانو در بخش‌هایی از بازی، تیم ضعیف‌تری است. او یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال این بازی را انجام داده است و هر بار این را ثابت می‌کند.»
   آندره‌آ بلوتی یکی از گزینه‌های منچستریونایتد برای پر کردن جای کریستیانو رونالدو خواهد بود، بازیکنی که فعلا بدون تیم است و قرار بود به لیگ حرفه‌ای آمریکا برود. خود اریک تن‌هاخ مهاجم فلامینگو، باربوسا را برای جایگزینی کریستیانو رونالدو درنظر دارد.
   غیراز مالاسیا (با 15میلیون یورو از فاینورد) خرید دیگری در منچستر قطعی نشده. ‌یونایتد مایل است لیساندرو مارتینس را قبل از روز جمعه به خدمت بگیرد تا او بتواند در تور پیش فصل آنها حضور داشته باشد. مدیر فنی آژاکس، گری همسترا و کلاوس یان هونتلار با هیأتی از یونایتد روز شنبه در لندن مذاکره کردند. آرسنال هم مشتری این بازیکن بوده است. پیشنهاد منچستر 41به‌علاوه 4میلیون یورو است.
   لاپورتا خروج فرنکی دی‌یونگ را به‌عهده خود این بازیکن گذاشته؛ اگر می‌خواهد بماند، باید دستمزدش را کاهش دهد و اگر دوست دارد می‌تواند به منچستریونایتد برود با دستمزد بالا. رقم انتقال او 80میلیون با افزونه‌ها خواهد بود.
آمار منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، از زمان جذب کریستیانو رونالدو؛ با ستاره پرتغالی 14برد در 27بازی، بدون او صفر برد در 8مسابقه، با او 1.59گل زده در هر مسابقه و بدون او میانگین 0.88گل در هر بازی.

این خبر را به اشتراک بگذارید