17
دو شنبه 13 تیر 1401
شماره 8536
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

این «سقف» فرو می‌ریزد!

به باقی ماندن سقف قرارداد جدید در فوتبال ایران هم امید چندانی نیست
سوژه روز
آزمایش‌کردن روش‌های شکست‌خورده قبلی، یکی از عادت‌های همیشگی تصمیم‌گیرندگان در فوتبال ایران است.
ویژه
انتخابی جام جهانی
از سال‌های پایانی دوران حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، زمزمه‌های مربوط به بازنشستگی او به گوش می‌رسید.
سیلویو برلوسکونی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا که زمانی آث‌میلان را به باشگاه شماره یک اروپا تبدیل کرده بود، حالا دنبال اسم و رسم درست کردن برای باشگاه تازه‌تاسیس خودش است.
امشب تیم ملی بسکتبال در پایان راند اول پنجره‌های انتخابی جام جهانی‌2023 از ساعت‌19:30 در حلب با تیم ملی سوریه بازی می‌کند.
خیلی‌ها در فوتبال امروز وقتی به جایی می‌رسند، دست پسر یا برادرشان یا حتی پدرشان را می‌گیرند و او را مشغول به‌کار می‌کنند.
غیر از 2 مهاجم، یحیی گل‌محمدی یک هافبک دفاعی دیگر هم از مدیران پرسپولیس خواسته تا به این شکل پرونده نقل‌وانتقالات سرخپوشان بسته شود.

فراری

استقلال به تمدید قرارداد با رافائل سیلوا نزدیک شده اما این خوشحالی با یک نگرانی بزرگ همراه شده است کوین یامگا پاهایش را در یک کفش کرده و می‌خواهد برود
با وجود اینکه چند هفته از شروع فصل نقل‌وانتقالات می‌گذرد، هواداران استقلال همچنان در انتظار خریدهای پرسروصدا و حفظ چند بازیکن تأثیرگذار تیمشان هستند.
عملیات نجات رونالدو

عملیات نجات رونالدو

مدیر برنامه‌های کریستیانو دنبال راهی برای فرار بازیکنش از اولدترافورد است
‌ژرژ مندس تا کریستیانو رونالدو را از چنگ منچستر‌یونایتد در‌نیاورد و او را به یک‌تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نفروشد، دست‌بردار نیست.
می‌تازم برای بهترین مدال‌ها
می‌تازم برای بهترین مدال‌ها
بعد از قهرمانی تیم ملی تکواندوی زنان در آسیا، اکرم خدابنده یکی از قهرمانان تیم می‌گوید: می‌خواهم از ورزش لذت ببرم و در همه مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم
اکرم خدابنده با مدال طلای آسیا به تکواندو بازگشت. چند سال پیش که به تیم ملی دعوت و به‌عنوان استعداد جدید رو شد، توقع این بود که یکی از چهره‌های این رشته شود اما تغییرات در کادر فنی تیم ملی، اکرم را از تیم ملی تکواندو دور کرد.
اولین تمرین پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست‌ودوم برگزار شد و این تیم با بازیکنان پرشماری که جذب کرده کارش را استارت زد.

کاری که خودش کرد

چهره روز
کادرفنی پرسپولیس بعد از ناکامی‌های فصل گذشته شخم خورده و تغییرات زیادی داشته است.

وفاداری جوهری!

چهره روز
محمد دانشگر بالاخره سکوتش را درباره ترک استقلال و انتقال به سپاهان شکست.

تمرکززدایی از پایتخت

با صعود فولام به لیگ برتر تعداد باشگاه‌های لندنی در این لیگ به عدد7رسید؛ آرسنال، چلسی، تاتنهام، برنتفورد، فولام، کریستال پالاس و وستهم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بدیهی است که در فوتبال حرفه‌ای بازیکن و مربی حق دارند دنبال پول بیشتر باشند و نمی‌توان از آنها ایراد گرفت اما گاهی از سوی کسانی شاهد ترک تیم هستیم که کلی ادعای تعصب و وفاداری دارند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8536