06
دو شنبه 13 تیر 1401
شماره 8536
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ماموران پلیس که مرد معتادی را بازداشت کرده بودند وقتی فهمیدند 2دختر خردسال او در خانه حضور دارند و به‌دلیل روشن بودن اجاق گاز خطر گازگرفتگی آنها را تهدید می‌کند خود را به آنجا رساندند و 2دختربچه را که بر اثر گازگرفتگی بیهوش شده بودند از مرگ نجات دادند.
دادسرا
مجرم سابقه‌دار پس از آزادی از زندان نقشه عجیبی برای سرقت کشید؛ او با همدستی همسرش به باغ‌های اطراف تهران می‌رفتند و میوه‌ها را می‌چیدند و آنها را با وانت اجاره‌ای به فروش می‌رساندند.
اجساد 3عضو یک خانواده از دریا بیرون کشیده شد

مرگ دردناک عروس و داماد در دریا

داخلی
اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند در دریا گرفتار شدند و 3نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند.
مرگی که زندگی بخشید

مرگی که زندگی بخشید

«به ما گفتند که پدرم دچار مرگ مغزی شده و ارگان‌های بدنش یکی پس از دیگری از کار می‌افتد. ما هم برای آرامش روح پدرمان و کمک به بیماران نیازمند اعضای بدن او را اهدا کردیم.»
گروگان 4روز در حیاط خانه بیهوش بود
تحقیقات در پرونده مجرم سابقه‌داری که پس از بیهوش‌‌کردن راننده کامیون، 3روز تمام او را به همراه خود این طرف و آن طرف می‌کشاند، نشان می‌دهد که او راننده دیگری را نیز با همین شگرد به دام انداخته و او را 4روز تمام در حیاط خانه‌ای بیهوش رها کرده بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سامانه بازرگام که دولت برای توزیع اقلام خوراکی تنظیم بازار رونمایی کرده، چند وقتی است در برخی استان‌ها از توزیع اقلام مهمی مثل برنج، گوشت و روغن خودداری می‌کند.
عملیات تکمیلی لکه‌گیری و آسفالت ورودی خرم آباد در دست اقدام است