15
دو شنبه 13 تیر 1401
شماره 8536
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی 2ماه نخست امسال، میزان صادرات استان نسبت به‌مدت مشابه پارسال از رشد ۴۱درصدی برخوردار بوده است. به گزارش روابط‌عمومی سازمان صمت زنجان، ناصر فغفوری با بیان اینکه طی 2ماه اول امسال بیش از ۱۰۰میلیون دلار صادرات از استان صورت گرفته است، اظهار کرد: در این مدت ۵۱هزار و ۶۲۸تن صادرات انجام شده است.
عکس خبر
‌روستاهای سرخ‌قلعه، کریم‌آباد سفلی و علیا و منطقه عشایرنشین تخته‌میرزا در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی مسیر رفت‌وآمد مناسبی ندارند.

‌آزادراه حرم تا حرم در ایستگاه سمنان

بزرگ‌ترین پروژه آزادراهی کشور از حرم حضرت معصومه س تا حرم رضوی‌به سرخه رسیده، اما سمنانی‌ها برای خروج از حاشیه آزادراه، درخواست بازنگری دارند
گزارش
آزادراه حرم تا حرم _حرم حضرت معصومه_س_ تا حرم امام‌رضا_ع_ سال89در دستور کار قرار گرفت و از سال91 وارد فاز اجرایی شد. با وجود گذشت 10سال از آغاز پروژه فقط 150کیلومتر از این مسیر هزار کیلومتری به بهره‌برداری رسیده و هنوز سرنوشت بقیه مسیر به‌ویژه محدوده عبور از شهرستان سمنان و سرخه مشخص نیست.

درخواست دسترسی سمنان به آزادراه

نگرانی‌ از مسیر عبور آزادراه حرم تا حرم از سمنان نه‌تنها توسعه شهری و اقتصادی بلکه توسعه گردشگری را هم شامل می‌شود.
بوشهر، بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی
استاندار بوشهر، این استان را دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک با تسهیل شرایط جذب سرمایه‌گذاران، شاهد تبدیل بوشهر به بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشیم.