• دو شنبه 13 تیر 1401
  • الإثْنَيْن 4 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 04

نسخه‌پیچی برای حذف پزشکان قلابی

با افزایش فعالیت پزشکان قلابی، سازمان نظام پزشکی از تصویب قوانین سختگیرانه‌تری برای برخورد با این افراد خبر می‌دهد
تعداد پزشک‌نماها بیشتر شده است؛ آنها در نبود قوانین بازدارنده و نظارت‌های جدی، بیمار واقعی ویزیت می‌کنند و نسخه‌ها و درمان‌های جعلی تجویز می‌کنند.

داستان‌سرایی درباره فردوسی

دورنگ شدن مجسمه فردوسی پس از شست‌وشو؛ خبری که توسط پیمانکار سابق سازمان زیباسازی شهر تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر و خیلی زود فراگیر شد و این فرد ادعا کرد که شهرداری تهران در شست‌وشوی این مجسمه بی‌دقتی کرده و به این اثر فاخر هنری آسیب‌زده است.

دولتمردان راست می‌گویند یا مردم؟

دولتمردان این روزها از بهبود وضعیت اقتصادی می‌گویند، مردم از گرانی‌ها حرف می‌زنند. دولتمردان، آمار و ارقام رشد شاخص‌های اقتصادی را بیان می‌کنند، مردم از دخل و خرجی می‌گویند که با هم جور درنمی‌آید.

نمایشگاه تهران1401؛ فرصتی برای اداره شهر با مردم

از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری یکی از شعارها و برنامه‌های اصلی شهردار تهران، «اداره شهر با مردم» اعلام شد.

بلوط‌های زاگرس زیر دندان پروانه برگ‌خوار

60هزار هکتار از رویشگاه‌های زاگرسی کهگیلویه و بویراحمد به آفت پروانه سفید برگ‌خوار مبتلا شد
نبود یک زمستان سرد در مناطق زاگرسی فلات مرکزی باعث طغیان آفت‌ پروانه برگ‌خوارسفید و جوانه‌خوار بر تن بلوط‌ها شود.

سراب ائتلاف‎سازی علیه ایران

تشکیل ائتلاف ضد‌ایرانی در خاورمیانه، موسوم به «ناتوی خاورمیانه» یکی از پروژه‎هایی است که با پشت‎صحنه آمریکایی -صهیونیستی می‎کوشد محوری عبری - عربی علیه ایران شکل دهد؛ راهبردی که از یک‎سو قصد دارد به‎مثابه اهرم فشاری در مذاکرات برجامی عمل کند و ازسوی دیگر سیاست مهار منطقه‎ای جمهوری‎اسلامی را درنظر دارد، اما کارشناسان معتقدند تحولات جهان عرب نشان می‎دهد چنین طرحی از پیش شکست‌خورده است.

کاهش فاصله طبقاتی با توزیع یارانه‌های جدید

نتایج بررسی‌های سازمان برنامه و مرکز آمار نشان می‌دهد اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی، منجر به بهبود شاخص‌های رفاه در ایران شده است.نتایج بررسی‌های سازمان برنامه و بودجه و مرکز آمار، برای اندازه‌گیری شاخص‌های رفاه در ایران نشان می‌دهد اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی به کاهش ضریب جینی و نابرابری اجتماعی منجر شده است.
شهردار تهران با حضور در صحن پارلمان شهری، گزارشی از عملکرد ۱۰ماهه و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده ارائه داد

مدیریت تهران، احترامی است نه التماسی

شهردار تهران دیروز برای ارائه توضیحات درخصوص برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده تهران و همایش بین‌المللی جلب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، به صحن شورای شهر آمده بود که در ادامه گزارشی از عملکرد 10ماه و یک روز فعالیتش داد و گفت که برای کارکردهای خود افق بلند ۱۰ساله را به‌عنوان چشم‌انداز درنظر گرفته‌ایم و به‌دنبال نوسازی شهر هستیم.

افزایش آمار ازدواج در 2 سال اخیر

‌آزادراه حرم تا حرم در ایستگاه سمنان

جبران 12درصدی نیاز مسکن تهران

مرگ دردناک عروس و داماد در دریا