• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 13 تیر 1401
کد مطلب : 165111
+
-

عملیات نجات رونالدو

مدیر برنامه‌های کریستیانو دنبال راهی برای فرار بازیکنش از اولدترافورد است

عملیات نجات رونالدو

‌ژرژ مندس تا کریستیانو رونالدو را از چنگ منچستر‌یونایتد در‌نیاورد و او را به یک‌تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نفروشد، دست‌بردار نیست. برای اولین‌بار رونالدو نمی‌تواند در لیگ قهرمانان بازی کند و مجبور است با یونایتد به لیگ اروپا برود. برای همین با باشگاه مذاکره کرده و پرسیده که آیا امکانش هست اگر مشتری خوبی پیدا شد، برود یا خیر. بلافاصله پس از انتشار این شایعه، 3‌باشگاه چلسی، بایرن‌مونیخ و ناپولی درباره او پرس‌وجو کرده‌اند. آخرین نشست مندس و مدیران بایرن 10‌روز قبل بود که آلمانی‌ها جواب منفی دادند اما حالا گفته می‌شود درصورت جدایی لواندوفسکی شرایط ممکن است تغییر کند.
   شنیده شده که مندس، مدیر برنامه‌‌های ستاره پرتغالی با مالک جدید چلسی، تاد بولی هم جلسه داشته است. رونالدو خواهان بازی در تیمی است که در UCL حضور داشته باشد و او بتواند در سال‌های پایانی دوران فوتبالش، برای کسب جام‌های بیشتر تلاش کند. رونالدو که نتوانست با تیم ضعیف منچستر در فصل پیش راهی به سمت لیگ قهرمانان بسازد، حالا دنبال یافتن راهی برای رسیدن به این مقصد است.
   با این‌حال منچستر ایونینگ نیوز که اخبار دقیق باشگاه را منتشر می‌کند، اعلام کرده کریستیانو جایی نمی‌رود و تا پایان قراردادش می‌ماند. برخی خبرنگاران نزدیک به باشگاه انگلیسی هم این شایعات را به مندس نسبت داده و ادعا کرده‌اند خود رونالدو اصراری به رفتن ندارد و مندس می‌خواهد از طریق فروش او در فاصله یک‌سال مانده به پایان قراردادش باز هم پورسانت به جیب بزند.
   رونالدو انتظار خریدهای جدید و بزرگ داشت اما منچستر هیچ فعالیتی در بازار ندارد و این در حالی است که باشگاه‌های بزرگ انگلیسی تا بن دندان مسلح بوده‌اند و در این تابستان تقویت هم شده‌اند.
   دلیل مطرح‌شدن نام ناولی در فهرست علاقه‌مندان به جذب رونالدو این است که این باشگاه از محل دستمزد اینسینیه و دریس مرتنس که به‌عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کرده‌اند و کولیبالی که در سال پایانی قراردادش به باشگاهی بزرگ‌تر فروخته می‌شود، در پرداخت‌ها به پس‌انداز قابل‌توجهی دست یافته‌اند. از طرفی، ناپولی تنها باشگاه بزرگ در ایتالیا‌ست که خودش پیراهن‌های بازیکنان تیم را تولید می‌کند. از این‌رو این باشگاه می‌تواند تمام درآمدهای حاصل از فروش پیراهن‌های رونالدو را صرف جبران هزینه خرید این بازیکن پرتغالی کند. نام آاس‌رم هم به‌خاطر مورینیو در صف مشتریان احتمالی کریستیانو درج شده است.
   رونالدو قرار است این هفته به تمرینات پیش فصل منچستریونایتد اضافه شود. پیش‌‌بینی می‌شود او با یونایتد در تور پیش فصل به تایلند و استرالیا سفر کند. زمزمه‌هایی درباره ناراحتی او بابت بازوبند کاپیتانی که در دست مگوایر است و درصورت غیبت او به برونو فرناندز می‌رسد هم شنیده می‌شود.
   تن‌هاخ هنوز نتوانسته بازیکنی درست‌وحسابی برای تیمش بخرد. لاپورتا دیروز اعلام کرد که دی‌یونگ می‌خواهد بماند و بارسلونا قصد فروش او را ندارد. فرنکی دی‌یونگ بازیکنی بود که تلاش برای خریدش کلی از باشگاه انگلیسی وقت گرفت و حالا شنیده می‌شود این اتفاق نخواهد افتاد چون خود بازیکن هلندی می‌‌خواهد در اسپاتیفای نوکمپ بماند و اگر لازم شد دستمزدش را هم کاهش دهد.
   شایعه بازگشت او به رئال‌مادرید هم دوباره مطرح شده. پیج رئال‌مادرید 10‌گل از گل‌های خاطره‌انگیز کریستیانو در لیگ قهرمانان با پیراهن این تیم را منتشر کرده و از آنها به داستان عاشقانه تعبیر کرده و همین منجر به حدس‌هایی درباره بازگشت او به برنابئو شده است.
   در منچستر فعلا که غیراز مالاسیا (از فاینورد) از خرید خبری نیست. تنها خرید تن‌هاخ در پستی انجام شده که منچستر 2‌بازیکن دارد؛ لوک شو و الکس تلس در پست دفاع چپ.
   داروین نونیس را لیورپول خرید، دی‌یونگ نمی‌آید، انکونکو با لایپزیش تمدید کرده، آژاکس لیساندرو مارتینس و آنتونیو را نمی‌دهد. بنابراین چاره‌ای جز نگه‌داشتن رونالدو، مارسیال و دیگران نیست. حتی فیل جونز کبیر هم هنوز از تیم نرفته. جونز افسانه‌ای(!) با تمام مربیان قرن جدید منچستر کار کرده؛ با سر الکس فرگوسن، دیوید مویز، لوییس فان‌خال، رایان گیگز، اوله‌گونار سولسشائر، مایکل کریگ و رالف رانگنیک. او با این ستاره‌ها هم همبازی بوده؛ پل پوگبا، آنخل دی‌ماریا، روبین فان‌پرسی، خوان ماتا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی، روملو لوکاکو و الکسیس سانچس که بیشترشان از تیم رفته یا چند تیم عوض کرده‌اند و برخی نیز بازنشسته شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید