17
سه شنبه 11 خرداد 1400
شماره 8234
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جزیره مستقل محمد بنا

ملی‌پوشان تیم فرنگی در توکیو با همان سبک ریو و لندن انتخاب می‌شوند؟
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برنامه‌‌اش را برای انتخاب نفراتی که قرار است به بازی‌های المپیک توکیو اعزام شوند، اعلام نکرده است. گمانه‌زنی‌ها این است که او مثل بازی‌های المپیک لندن و ریودوژانیرو این بار هم به تنهایی برای انتخاب کشتی‌گیران تصمیم می‌گیرد. این موضوع کشتی‌گیران را نگران و مربیان آنها را معترض کرده است.
ویژه
این المپیک توکیو، احتمالا عجیب‌ترین رقابت‌های تاریخ خواهد بود؛ نه‌تنها یک سال عقب افتاده، که حالا با مشکل جور کردن تماشاگر مواجه شده است.
سپاهان با تعطیلی لیگ برتر، تمریناتش را در اصفهان دنبال می‌کند.
استقلال التهاب دارد، اعضای هیأت‌مدیره با هم اختلاف دارند، مشکلات بالا گرفته و هزار مسئله دیگر وجود دارد.
احمد موسوی، مدافع راست استقلال، چند هفته‌ای درگیر مصدومیت بود ولی او کم‌کم در حال رسیدن به شرایط آرمانی است تا تیمش را در ادامه فصل همراهی کند. با موسوی درخصوص عملکرد استقلال در این فصل از لیگ، کم‌شدن شانس قهرمانی و مسائل دیگر صحبت کرده‌ایم.
با پایان اردوی کیش، کاروان تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات انتخابی جام‌جهانی راهی منامه بحرین شد.
در رئال مادرید هنوز شوک ناشی از ترک تیم توسط زیدان برطرف نشده و معلوم نیست چه‌کسی جانشین او می‌شود.

حمله به جام‌جهانی از دورترین فاصله

تیم ملی فوتبال ایران دیروز، جزیره کیش را به سمت بحرین ترک کرد برای صعود قطعی به دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی، ایران نیاز دارد هر 4 حریفش را شکست دهد
چند ساعت پیش از پرواز تیم ملی به بحرین، وزیر ورزش که به کیش رفته بود تا از اردوی تیم بازدید کند، ادعا کرد که برای صعود به جام‌جهانی هر کاری لازم باشد، انجام خواهد شد.

مصدوم‌ها و پیرمردها

ماندند، کین خط خورد
تیم ملی ایتالیا تحت هدایت روبرتو مانچینی در 26دیدار شکست‌ناپذیر بوده است.
قرعه‌های مرگ و زندگی
با مشخص‌شدن سیدبندی لیگ قهرمانان فصل آینده، سرگرمی فوتبالی‌ها جور شد
سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده طوری است که تیم‌های سید دوم از تیم‌های سرگروه حریفان خطرناک‌تری محسوب می‌شوند.
اولین تجربه‌ها هیجانی‌اند و یکتا جمالی یکشنبه‌شب چند اتفاق را باهم و برای نخستین‌بار تجربه کرد؛ 3مدال برنز جهانی گرفت، نخستین مدال‌های جهانی که در تاریخ وزنه‌برداری زنان ایران ثبت شد و این مدال‌ها در نخستین حضور یکتا در نخستین تورنمنت بین‌المللی‌اش به‌دست آمد.

نشانه‌های بی‌پولی، ادعای ثروت

در شرایطی که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال تغییر مالکیت تراکتور به گوش می‌رسد، مدیران این باشگاه یک بیانیه بلندبالا منتشر کرده‌اند که در یک جمله قابل جمع‌بندی است: «نخیر؛ هیچ هم از این خبرها نیست و محمدرضا زنوزی تیم را نگه‌می‌دارد.»

آماربازی

دانیال اسماعیلی‌فر که یکی از مدافعان راست حاضر در لیست تیم ملی است، در فصل جاری با میانگین امتیاز 7/27از 10بهترین مدافع راست لیگ بوده و پاداش عملکرد خودش را از سرمربی تیم ملی گرفته است.

نکته بازی/نگه‌اش دارید لطفا!

گویا حضور فیروز کریمی در باشگاه تراکتور در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مربیان پرتغالی و آلمانی فوتبال جهان را در قبضه خود گرفته‌اند. همان‌طور که می‌دانید، در 3 فصل اخیر 3 مربی آلمانی به نام‌های یورگن کلوپ، فلیک و توماس توخل لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول، بایرن‌مونیخ و چلسی برده‌اند و همگی فارغ‌التحصیل از مدرسه مربیگری در کلن بوده‌اند.
فوتبال
والیبال