17
دو شنبه 10 خرداد 1400
شماره 8233
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

شکست فولاد مقابل سایپا، نتیجه عجیبی بود که شنبه‌شب در بازی عقب‌افتاده از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر ایران رقم خورد.
ویژه
از قرار معلوم باشگاه استقلال با مشکلات مالی مواجه شده؛ آنچه البته خبر جدیدی نیست. گویا درآمد استقلال از کارگزار و شریک تبلیغاتی به اندازه کافی نبوده و همین مسئله مشکل درست کرده است.
تیم ملی کشورمان در حالی برای حضور در مسابقات انتخابی جام‌جهانی در جزیره کیش به سر می‌برد که برخی بازیکنان از روند آماده‌سازی تیم رضایت ندارند؛ به‌عنوان مثال، مهدی طارمی مدعی شده بهتر بود برای تیم ملی بازی تدارکاتی درنظر گرفته می‌شد.
امسال فصل نقل و انتقالات بسکتبال زودتر آغاز شده است.شیمیدر، مهران شاهین‌طبع را به‌عنوان سرمربی استخدام کرد و مصطفی هاشمی از این تیم جدا شد.
اولین مدال جهانی وزنه‌برداری زنان ایران به نام یکتا جمالی ثبت شد. جمالی وزنه‌بردار دسته 87 کیلوگرم ایران است و دیروز در مسابقات قهرمانی جوانان 3 مدال برنز گرفت.
وقتی چند ساعت مانده به دیدار حساس پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر اعلام شد که عیسی آل‌کثیر، ستاره گلزن پرسپولیس 6ماه محروم است، کسی فکر نمی‌کرد یک جوان 20ساله جور او را بکشد و در نیمه‌نهایی و فینال گل بزند.
درحالی‌که 26بازیکن دعوت‌شده توسط دراگان اسکوچیچ در اردوی کیش به‌سرمی‌برند، نام سیامک نعمتی هم به‌عنوان ملی‌پوش شماره27اعلام شد تا این بازیکن به‌عنوان ششمین پرسپولیسی تیم‌ملی به اردوی کیش ملحق شود.

والیبال بالاخره لبخند زد

تیم ملی والیبال ایران‌ در سومین بازی از لیگ ملت‌ها، هلند را در 3ست شکست داد. این نخستین پیروزی ایران با سرمربی روسی بود
تیم ملی والیبال هلند را شکست داد تا نخستین پیروزی در لیگ‌ ملت‌های‌2021 و نخستین پیروزی با مربیگری ‌ولادیمیر آلکنو ثبت شود و ایران به آینده امیدوارتر. ایران هلند را در 3 ست 25-18، 25-23 و 30-28 برد.
فینال نفتی‌ها را خزر برد

فینال نفتی‌ها را خزر برد

چلسی آبراموویچ اجازه نداد شیخ اماراتی به رؤیای قهرمانی در اروپا دست یابد
جدال غول‌های نفتی فوتبال اروپا در فینال لیگ قهرمانان را غول نفتی خزر از قطب نفتی خلیج‌فارس برد و آبراموویچ روس دست شیخ منصور اماراتی را از جام کوتاه کرد.
صعود با سامان
صعود با سامان
برنتفورد پس از 74 سال به لیگ سطح اول فوتبال انگلیس برگشت
از محرومیت و جریمه سنگین مالی به‌دلیل قرارداد بستن با 2 تیم مختلف تا صعود رؤیایی به لیگ برتر و تاریخ‌سازی فاصله زیادی نبود.
اخبار و تصاویر ارسالی از جزیره کیش نشان می‌دهد بازیکنان تیم ملی کشورمان در بهترین فرم روحی و روانی قرار دارند و تمرینات پرشور و بانشاطی را پشت سر می‌گذارند.

4مبارزه تا کمربند طلایی

الهه منصوریان در دومین مبارزه دومین حریف چینی را شکست داد و به کمربند طلایی سازمان WLF نزدیک شد. سازمان WLF یکی از معتبرترین سازمان‌هایی است که مسابقات حرفه‌ای ورزش‌های رینگی را برگزار می‌کند.

استعفای دسته‌جمعی در هیأت‌مدیره استقلال

کوتاه‌از گزارش
​​​​​​​3عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال دیروز استعفا کردند و این در حالی بود که هیأت‌مدیره باشگاه استقلال کلا همین 3عضو را داشت! اسماعیل خلیل‌زاده که رئیس هیأت‌مدیره بود، مدتی قبل دستگیر شد و بعد از او استقلال فقط 3عضو هیأت‌مدیره و یک مدیرعامل داشت.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
والیبال
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8233