25
دو شنبه 10 خرداد 1400
شماره 8233
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
خرمشهر یکی از شهرهای جنوبی خوزستان است که در محل تلاقی رودخانه‌های اروند و کارون قرار دارد و با داشتن بیش از 133هزار نفر جمعیت با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.
پس از شیوع کرونا نیاز به گسترش زیرساخت‌های درمانی در برخی شهرستان‌های کشور بیشتر از قبل احساس شد.
پس از ثبت جهانی 2 اثر طبیعی جنگل هیرکانی و کویر لوت

سبلان در راه جهانی ‌شدن

کوه سبلان که در زبان محلی «ساوالان» نامیده می‌شود یکی از شاخص‌ترین آثار طبیعی استان اردبیل و حتی کشور محسوب می‌شود.

حل معضل پسماند و توسعه تجاری، خواسته گیلانی‌ها

بهبود زیرساخت‌ها، حل معضل حاشیه‌نشینی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و جذب سرمایه‌گذار از جمله دیگر مطالبات مردم و کارشناسان از رئیس‌جمهور آینده است
کمتر از چندهفته دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است و یکبار دیگر مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند تا رئیس جمهور دولت سیزدهم را انتخاب کنند. اما مطالبات عمومی و خاص هر استان در این بین نقش اساسی و پراهمیتی دارد.
راه‌اندازی صنایع و جذب سرمایه‌گذار اولویت آذربایجان‌غربی
محرومیت شدید در شهرهای مرزی و نبود سرمایه‌گذاری مناسب موجب شده تا مطالبات و خواسته‌های مردم و کارشناسان این استان‌ها از دولت‌ها همواره در سطح انتظارات حداقلی باشد.
اول فروردین امسال روز جهانی جنگل‌ها بود که «رضا بیانی» جانشین معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از یک آمار دردناک در سال گذشته پرده برداشت
PDF استانی
کوتاه استانی
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.