21
دو شنبه 10 خرداد 1400
شماره 8233
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ دریافت خسارت قطعی برق بسیار طولانی و بی‌فایده است

برای دریافت خسارت قطعی برق، اجبارا باید اپلیکیشن خاصی را دانلود کرده و در قسمت مربوطه توضیحات لازم را پرکرده تا مأمور بیمه تشریف بیاورند و اگر تأیید کردند پرونده تامین خسارت را به جریان بیندازند.
ویژه
با تلاش آتش‌نشانان شهر اهواز، آتش‌سوزی در یکی از طبقات هتلی در این شهر مهار و 15مسافر نجات یافتند.
پیگیری
3خواهر جوان در نقش مشتری وارد مغازه‌ها می‌شدند و 2نفر از آنها سر صاحب مغازه را گرم می‌کردند تا خواهر کوچک‌تر نقشه سرقت را اجرا کند.
تلاش تیم جنایی برای یافتن عامل شلیک مرگبار آغاز شده است

جزئیات ترور معاون عمرانی حرم امامزاده صالح ع

مردی با لباس مبدل درحالی‌که ماسک به‌صورت و عصای نابینایان در دست داشت به سمت یکی از کارکنان حرم امامزاده صالحع در تهران تیراندازی کرد و جان او را گرفت.
7جان فدای اختلاف ملکی درکوچه بن‌بست

7جان فدای اختلاف ملکی درکوچه بن‌بست

​​​​​​​7سال پس از درگیری خونین بر سر زمینی 62متری در رامهرمز که به جان‌باختن 7نفر منجر شد، دادگاه رسیدگی به این پرونده که برای برگزاری مراسم قسامه تشکیل شده بود، بدون حضور اولیای دم و قسم‌خورندگان و بدون نتیجه‌ای روشن برگزار شد تا این پرونده و متهمانش سرنوشت نامعلومی پیدا کنند.
راز قتل ورزشکار خاشی در اعترافات دزدان مسلح
راز قتل ورزشکار خاشی در اعترافات دزدان مسلح
با دستگیری اعضای یک باند سرقت مسلحانه در شهرستان خاش، راز قتل ووشوکار جوان این شهر فاش شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی منطقه 5شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع نظافت برج طوبی در ستون با مردم روز 22اردیبهشت پاسخ داده است: « ضمن تشکر از شهروند عزیز به استحضار می‌رساند لایروبی و نظافت و رفت و روب معابر به‌صورت روزانه در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد.