13
شنبه 29 شهریور 1399
شماره 8041
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بورس چرخ خیاطی

راسته بازار
اگر به ‌دلیل شغل یا علاقه‌تان نیازمند خرید چرخ خیاطی و گلدوزی نو هستید یا قصد تعمیر و به‌روز کردن اینگونه لوازم خانگی را دارید، با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا، بهتر است سری به راسته بازار فروش و تعمیرات آن در خیابان خیام تهران بزنید.
ویژه
شارژ درست باتری موبایل‌های هوشمند و پرهیز از برخی باورهای نادرست فاقد مبنای علمی ازجمله عوامل مؤثر در افزایش طول عمر و استفاده بهینه از این کالای دیجیتال است که این روزها به ‌دلیل نوسان نرخ ارز و کمبود در بازار با افزایش قیمت مواجه شده است.
گرانی انواع میوه و تره‌بار در شرایطی موجب گلایه مردم و فعالان صنفی شده است که افزایش نرخ ارز زمینه قیمت‌های نجومی4قلم میوه مجاز وارداتی را فراهم کرده است.

احتکار، لوازم خانگی را گران کرد یا فولاد؟

تداوم گرانی در بازار لوازم خانگی با وجود افزایش آمار تولید، به معمایی پیچیده تبدیل شده و دولت و تولیدکنندگان یکدیگر را عامل نابسامانی بازار می‌دانند
بازار لوازم خانگی گویا قرار نیست به این زودی‌ها رنگ ارزانی به‌خود ببیند.
سیاستگذاری متناقض در تولید و واردات شکر

سیاستگذاری متناقض در تولید و واردات شکر

​​​​​​​مشکلات تخصیص ارز واردات شکر خام، موانع تامین مواداولیه و رشد هزینه‌های تمام‌شده تولید شکر داخلی موجب گرانی و عرضه چند نرخی انواع قندوشکر در بازار خرده‌فروشی شده است.
کمبود؛ آبگرمکن و پکیج را گران کرد
کمبود؛ آبگرمکن و پکیج را گران کرد
مشکلات تامین مواداولیه و رشد هزینه تمام‌شده تولید، زمینه کمبود و افزایش قیمت انواع لوازم خانگی مانند آبگرمکن، شوفاژ و پکیج را فراهم کرده است.
PDF بازار
کوتاه بازار
​​​​​​​تولیدکنندگان و فروشندگان کفش ازجمله اصنافی بودند که به واسطه شیوع کرونا و از دست دادن بازار شب عید، ضرر و زیان بسیار زیادی را متحمل شدند.