02
چهار شنبه 1 بهمن 1399
شماره 8140
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات/ مردم به تاثیر خود در انتخابات شک دارند

روی خط انتخابات
مصطفی ‌درایتی، عضو حزب اتحاد ملت، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به تأثیر اختلافات دستگاه‌های مختلف بر انگیزه مردم برای رأی دادن گفت: اصولاً مردم به تأثیر و نقش خود در انتخابات شک دارند و به همین دلیل جدل‌های دستگاه‌ها و مقام‌های مسئول برایشان اهمیتی ندارد.
ویژه
یک منبع آشنا با تفکرات تیم گذار جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا که می‌خواست نامش فاش نشود، درباره تصمیم دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته‌ای گفت: اگر ایران به پایبندی کامل به توافق بازگردد، ما هم همین کار را خواهیم کرد.

کارت زرد مجلس به مذاکره

وزیر امور خارجه: کار من مذاکره است؛ این را به‌حساب گناه من نگذارید
مجلس
مجلس، ظریف را دو‌اخطاره کرد؛ در ادبیات فوتبالی، بازیکنی که دواخطاره می‌شود، بازی بعدی را از دست می‌دهد؛ در آستانه انتخابات 1400؛ دو کارت زرد در یک روز برای وزیر خارجه از سوی مجلسی که یکپارچه مخالف راهبرد دولت روحانی در سیاست خارجی است، حامل پیام‌های انتخاباتی است و از بد حادثه مراسم سؤال از ظریف در صحن علنی مجلس یک روز قبل از مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید آمریکا برگزار شد.
روان مردم را آزرده نکنید

روان مردم را آزرده نکنید

در هیچ دوره‌ای در بررسی لایحه بودجه با این حجم از ادبیات غیراقتصادی و سیاسی مواجه نبوده‌ایم
جلسات اخیر سخنگوی دولت به نشست‌هایی برای پاسخ به مخالفت‌ها و هجمه‌های مجلس علیه دولت تبدیل شده است.
اولین محموله واکسن به‌زودی وارد می‌شود
رئیس‌جمهور تأکید کرد که دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده و با ورود نخستین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را در کشور مطابق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.