20
دو شنبه 5 آبان 1399
شماره 8069
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرد آرام تحریریه همشهری

چندسطر در سوگ محمدرضا اکبری و قصه‌هایی که تصویر کرده است
یادداشت
در بررسی کمیک‌استریپ‌ها قصه‌های تصویری و کاریکاتورها که سال‌های اخیر در مطبوعات منتشر شده‌اند، سبک‌ها و شکل‌های گوناگونی را می‌توان بازشناسی کرد.
ویژه
محمدرضا اکبری را دورادور از حدود 6 سال پیش می‌شناختم اما از 2سال قبل بنا بر تغییر و تحولاتی که در تحریریه روزنامه همشهری پیش آمد، توفیق شد که همکاری نزدیک و تنگاتنگی را باهم شروع کنیم.
یاد
​​​​​​​محمدرضا اکبری، ‌کارتونیست و گرافیست خوش‌ذوق روزنامه همشهری، جمعه دوم آبان‌ماه به‌دلیل ابتلا به مننژیت در بیمارستان امام‌حسین ع درگذشت.
​​​​​​​آیداهو: پس از اینکه مرکزی پزشکی در آمریکا به مبتلایان و بهبودیافتگان بیماری کرونا وعده داده بود، درصورت ارائه خون آنها مبلغی معادل 200دلار به اهداکننده پرداخت می‌کند، چند دانشجو تلاش کردند  خود را به کووید-19مبتلا کنند.
ژیجیانگ: مردی در چین پس از اینکه از دختر مورد علاقه‌اش خواست تا در رستوران با او صحبت کند، با خانواده 23نفره او روبه‌رو شد.

عکس روز

عکس روز
سخت‌پوست‌ترین حشره جهان

سخت‌پوست‌ترین حشره جهان

​​​​​​​کالیفرنیا: مدتی بود که ساکنان شمال آمریکا ادعا می‌کردند حشره‌ای در این منطقه وجود دارد که پس از عبور لاستیک خودرو‌ها از روی آنها همچنان زنده می‌مانند.
دست‌نوشته‌های 34هزار یورویی هیتلر
دست‌نوشته‌های 34هزار یورویی هیتلر
​​​​​​​مونیخ: یک جزوه از یادداشت‌های دست‌نویس سخنرانی آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی، در حراجی‌ای در مونیخ به فروش رفت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
قاعدتاً باید آخرین کار درست و حسابی او، طرح چهره محمدرضا شفیعی‌کدکنی بوده باشد ولی چنین نبود. طراح جوان و خوش‌ذوق ما، جایی روی تخت‌ بیمارستان آرام خفته بود. رؤیایی نداشت و سلول‌های بدنش، برای آخرین و سخت‌ترین مبارزه زندگی‌اش در تلاطم و تلاش بودند.
اردیبهشت سال93 بود که برای نخستین‌بار به محمدرضا اکبری زنگ زدم.