• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 6 آذر 1398
کد مطلب : 88863
+
-

با مردم

با مردم










پله برقی دائم خراب منطقه 17
پله‌برقی میدان ۹ دی منطقه ۱۷ دائما خراب است و والدین برای بردن محصلین به مدرسه و افراد مسن برای عبور از عرض خیابان یا روی پل به‌شدت با مشکل مواجه می‌شوند.
نصیرمنش از تهران

تخریب بانک‌های کمالشهر مردم را دچار مشکل کرده است
مشکل تخریب بانک‌ها در اغتشاشات اخیر باعث ایجاد مشکلات متعددی برای مردم شهر 200هزار نفری کمالشهر شده است و برای یک کار بانکی ساده باید کیلومترها دورتر از کمالشهر بروند. لطفا مسئولان فکری بکنند.
هادیلو از کمالشهر کرج 

کاریابی‌های متقلب
اغلب کاریابی‌ها قول‌شان با عمل‌شان تناقض دارد؛ چرا زمان ثبت‌نام سن وسال مهم نیست، اما بعد از دریافت هزینه اولیه، شرایط سن وسال را مطرح می‌کنند. 40 سالگی سن خانه نشستن است؟
مجیدی از تهران

نان 1200تومانی می‌خواهیم
تنها نانوایی سنگکی شهرک دانشگاه تهران در کیلومتر 12جاده مخصوص کرج واقع در منطقه 21، نان1200تومانی را با چند تا کنجد با همان وزن نان ساده 1500می‌فروشد و نان پرکنجد را 2000تومان. بارها با اتحادیه سنگکی تماس گرفته‌ایم و گفته‌ایم که ما همان نان 1200تومنی ساده را می‌خواهیم، اما تاکنون اقدامی نشده است؛ درحالی‌که اغلب مردم منطقه، قشر متوسط و محروم جامعه هستند.
آباء از جاده مخصوص

سود سهام عدالت سال 97 نرسید
تحت پوشش بهزیستی هستم و سهام عدالت هم دارم اما تا این لحظه هیچ سودی دریافت نکرده‌ام.
سعیده خلج از کرج

 40سالگی سن سالمندی نیست
قوانین به‌کارگیری نیروی کار در تولیدی‌ها، کارخانه‌داران و کارگاهای تولیدی و صاحبان مشاغل خصوصی باید با اعمال قانون عوض شود. در شرایطی که به‌دلیل خیل جمعیت بیکار، افراد شاید در سی و چند سالگی وارد بازار کار شوند، آیا درست است که نگاه به افراد 40ساله و 50ساله نگاه سالمند باشد؟ یعنی به‌نظر کارفرماها هر کسی به این سنین رسید و قسمت بود تا 90سالگی هم عمر کند نیم قرن باقی عمرش گدایی کند یا برود در همان سن بمیرد. اغلب کارفرماها شرط به‌کارگیری نیروی کار را سن زیر 35سال اعلام می‌کنند که آنها هم اغلب مجبور به رزومه‌سازی‌ می‌شوند.
اسلام از استان تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید