• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 3 مهر 1397
کد مطلب : 31688
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  وحدت و همدلی همه اقوام
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز که با حضور باشکوه مردم به‌خصوص عشایر استان خوزستان برگزار شد، نشان داد که مردم با اینگونه حوادث تروریستی متحد‌تر خواهند شد. در‌واقع حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا در اهواز باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد وحدت و همدلی میان همه اقوام در خوزستان شد. مسئولان باید با شناسایی و انهدام شبکه‌های تروریستی که توسط برخی از کشورهای منطقه حمایت می‌شوند انتقام شهدا را بگیرند.
 

غبیشاوی از اهواز


  تغییر مدیران ناتوان
باسلام. مسئولان در دستگاه‌های مختلف ازجمله اقتصادی، اگر واقعا قصد دارند برای حل بحران اقتصادی امروز چاره‌ای بیندیشند، باید از روزمرگی برخی مدیران ناتوان جلوگیری کرده و با تغییر آنها افراد باانگیزه را جایگزین کنند.
 
جان‌بزرگی از تهران


  چقدر عدالت مظلوم است!
باسلام. وقتی دریافت حقوق 27میلیونی یک نماینده از وزارت نفت که در روزنامه نوشته بودید را می‌خواندم چقدر تأسف خوردم. این درحالی است که هزاران کارگر بازنشسته مانند من، که اندک مستمری از سازمان تامین اجتماعی دریافت می‌کنیم انتظار داریم این نمایندگان برای احقاق حقوق ما تلاش کنند! واقعا چقدر عدالت مظلوم است!
 
2805...0912


  مابه‌التفاوت حقوق فروردین
با سلام. گویا در میان تمام مشکلات اقتصادی این بازنشستگان هستند که مظلوم واقع شده‌اند و دسترسی به جایی برای ابراز شکایات خود ندارند. سال از نیمه گذشته ولی مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی را پرداخت نکرده‌اند. لطفا در گزارشی این مشکل را پیگیری کنید.
 
8753...0912


  فکری برای مشکل گرانی بکنند
سلام، خسته نباشید. با توجه به افزایش مداوم قیمت کالاهای اساسی مردم، لطفا از مسئولان کشور بپرسید خانواده‌هایی که فرزندان مدرسه‌ای و دبیرستانی دارند با این همه گرانی با حقوق کارگری چگونه باید علاوه بر مخارج تحصیلی هزینه‌های زندگی را هم تامین کنند؟ از مسئولان درخواست می‌کنم خودشان را فقط یک روز جای کارگران بگذارند تا ببینند وقتی بچه‌شان چیزی می‌خواهد و نمی‌توانند برایش تهیه کنند چقدر شرمنده می‌شوند! لطفا چاپ کنید تا شاید فکری به حال مردم وگرانی کنند.
 
بدرلو از البرز


  گلایه از صداوسیما
سلام. این روزها تحلیل گزارش‌ها و برنامه‌های اکثر شبکه‌های تلویزیونی در مورد گرانی، فقط درباره رانت ارزی در حوزه خودرو و سکه است و در مورد گران شدن یکی، دو قلم کالا برنامه و گزارش تهیه می‌کنند. گویی فقط همین یکی، دو قلم کالا که بیشتر هم مربوط به خرید و فروش اقشار مرفه جامعه است، گران شده است! درصورتی‌که اقلام اساسی و مورد نیاز اکثریت مردم کالاهای خرد مصرفی است که افزایش قیمت آنها مصرف‌کنندگان اقشار ضعیف را مستاصل کرده است.
 
3261...0936


  عاجز از مشکلات مردم
حالا که مشکلات اینقدر گسترده شده است، لااقل شما روزنامه‌نگاران اگر واقعا مردمی هستید و قلمتان برای مردم است مشکلات آنها را درک و به گوش مسئولان برسانید. امیدواریم گوش شنوایی باشد و حداقل به حرف و درددل مردم توجه کند.
 
3475...0937


  درخواست از مسئولان تأمین اجتماعی
به‌علت انواع بیماری‌ها و عدم‌درآمد عضو کمیته امداد هستم. درحالی‌که به‌خاطر شرایط بیماری تا‌کنون در 3کمیسیون ازکارافتادگی شرکت کرده و در هر 3مرحله ازکارافتاده کلی شناخته شده‌ام، اما با همین مدارک پزشکی سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون‌های مربوطه دلایل بیماری‌ام را مردود شناخته‌است! به‌خاطر همین یک بام و دوهوای قوانین بلاتکلیف مانده‌ام. لطف کنید اینگونه مشکلات امثال من را برای اطلاع مسئولان در سازمان تامین اجتماعی منعکس کنید.
 
ایرانپور از تهران


  حقوق بازنشستگان را 3برابر کنند
سلام. بازنشستگانی که زیر 2میلیون تومان دریافتی دارند قادر به تامین هزینه‌های خود نیستند. از مسئولان در دولت و مجلس استدعا داریم با توجه به تورم بسیار بالا در وضعیت موجود، حقوق بازنشستگان را حداقل 3برابر کنند تا بلکه مرهمی باشد بر وضعیت معیشتی این قشر.
 
9401...0902


  اقشار ضعیف جامعه
سلام. با هر جهش تورمی بخش بزرگی از موجودی اقتصادی میلیون‌ها نفر از خانواده‌های اقشار ضعیف جامعه از بین می‌رود. متأسفانه هرروزه صف خانواده‌های فقیر طولانی‌تر می‌شود. چرا دولتمردان ما و روزنامه‌نگاران ما از درک این مسئله ساده اقتصادی عاجز هستند؟
 
6721...0919


  تجهیزات پزشکی
با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. از مسئولان محترم و دلسوز وزارت بهداشت مصرانه تقاضامندیم برای همه درمانگاه‌ها و مطب‌ها الزاما دستورالعملی صادر کنند تا مجهز به حداقل تجهیزات پزشکی، درمانی و دارویی باشند و جان بیماران اورژانسی به‌خاطر کمبود امکانات درمانی به خطر نیفتد.
 
6263...0938

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا با نظرات خود که بیشتر جنبه عمومی دارد با ما در ارتباط باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید