• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26597
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


 درخواست از شرکت واحد اتوبوسرانی
با سلام و خسته نباشید. در ایستگاه متروی مصلی که مسافران از مترو پیاده می‌شوند، متأسفانه برای سوار شدن به اتوبوس بی‌آرتی علم و صنعت و پایانه بیهقی ایستگاه مسقف وجود ندارد؛ به همین دلیل مسافران ناچارند حداقل 10 تا 15دقیقه در گرمای 40درجه منتظر بی‌آرتی بمانند. با اینکه چندین‌بار این موضوع را به مسئولان شرکت اتوبوسرانی اعلام کرده‌ایم اما ترتیب اثر نداده‌اند.

حسنوند از تهران


 پیشنهاد به شهرداری منطقه‌یک
با عرض سلام. در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی، چهارراه دکتر حسابی، انتهای کوچه سالور 8عدد درخت چنار با قدمت 100ساله وجود دارد که به‌دلیل تردد کامیون‌ها و برخی خودروهای بزرگ شاخه‌هایشان شکسته و حتی تنه‌های آنها آسیب جدی دیده است. پیشنهاد می‌کنیم شهرداری منطقه 1با حفاظ آهنی در اطراف این درختان مانع از بین رفتن تدریجی آنها شوند.
0831...021226


@ بالای برج میلاد
با سلام. چرا در بالای برج میلاد چراغ قرمزرنگ و بزرگ نصب نشده است؛ درصورتی که همه ساختمان‌های بلند این چراغ خطر را دارند. ثانیا در اطراف برج بوی بد فاضلاب مراجعان را آزار می‌دهد. از طرفی به سرویس‌های بهداشتی داخل برج میلاد هم به‌خوبی رسیدگی نمی‌شود. این در حالی است که در مورد برج میلاد که یکی از مراکز مهم گردشگری تهران و ایران است باید رسیدگی بیشتری صورت‌بگیرد.
اعتضاد از تهران



 وارد‌کنندگان محتکر
از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان وزارت صنعت خواهشمند است که قاطعانه با واردکنندگان و عرضه‌کنندگان مواد دخانی که اقدام به احتکار و گرانفروشی در عرضه دخانیات می‌‌کنند برخورد قانونی کنند چون متأسفانه حسابی از این آب گل‌آلود بحران ارزی اخیر، ماهی گرفتند!
مینایی از تهران



 با احتکار‌کنندگان برخورد نمی‌شود
سلام. چندی پیش شهروندی در این ستون پیام داده بود که در این شرایط حساس مردم با دادن اطلاعات انبار سودجویانی که مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند با دولت همکاری کنند. مگر این چندسال این همه انبار کالا کشف شده، کدام رسیدگی جدی صورت گرفته که حالا از مردم و بسیج خواسته‌اند اطلاعات خودشان را در اختیار تعزیرات بگذارند؟
8533...0912



 مفهوم طرح‌های تبلیغاتی
با سلام. مدتی است تابلوهایی در سطح شهر نصب شده با عنوان چرا گفت‌وگو کنیم؟ کجا گفت‌وگو کنیم؟ و... که جای سؤال دارد. اول اینکه این طرح‌ها بر چه مبنایی ارائه شده است؟ دوم اینکه شهروندان با دیدن این موضوعات چه مفهومی را قرار است دریافت کنند؟ سوم اینکه آیا اینگونه تبلیغات با تابلوهای بزرگ در پایتخت با شرایط اقتصادی کشور همخوانی دارد. امیدوارم منتشر کنید تا مسئولان ذیربط در شهرداری تهران توضیحی در این‌باره بدهند.
3136... 021665



 نیازهای دارویی
سلام. با اینکه وزیر بهداشت اعلام کرده است مردم نگران تأمین نیازهای دارویی و درمانی خود نباشند اما در بیمارستانی با وقت قبلی برای انجام عمل جراحی پروتز عنوان کردند چون دولت هزینه پروتز‌های شرکت وارد‌کننده را پرداخت نکرده است، عمل شما انجام نمی‌شود و باید درد را حداقل 6‌ماه دیگر تحمل کنید!
8251...0912



 معضل پیامک‌های تبلیغاتی
سلام. ارسال پیامک‌های تبلیغاتی اپراتورهای تلفن همراه به‌رغم طراحی سامانه‌های مسدود‌کننده این پیامک‌ها همچنان مشترکان را می‌آزارد. متأسفانه در کشور ما بسیاری از شرکت‌ها نه‌تنها طریقه به‌کارگیری صحیح پیامک را به‌درستی فرانگرفته‌اند، بلکه بدون دریافت اجازه، نسبت به ارسال پیامک به مخاطبان اقدام می‌کنند. لطفا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
دبیری بازنشسته از تهران


ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی دارد با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید