• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 23 تیر 1397
کد مطلب : 22897
+
-

با مردم

با مردم

  پیشنهاد به آبفا

سلام خسته نباشید. این روزها که همه‌جا صحبت از کم آبی است هنوز شاهد شستن ماشین و حیاط توسط یکسری از افراد هستیم. پیشنهاد می‌کنم سازمان آب یک گروه بازرسی تشکیل بدهد که هموطنان بتوانند گزارش دهند تا با اینگونه افراد برخورد شده و جریمه شوند.
 امیر از تهران

@ نظارت بر عملکرد جایگاه‌های سوخت

سلام. مدت‌هاست جایگاه سوخت 140شهید طیب تا قبل ساعت 8صبح تعطیل بوده و خدماتی به رانندگانی که نیاز به سوختگیری دارند، ارائه نمی‌کند. هربار که اعتراض می‌کنیم می‌گویند این پمپ بنزین خصوصی است و ساعت ارائه بنزین را خودش تعیین می‌کند! جای تأسف اینجاست که مسئولان ذیربط در شرکت ملی نفت ایران هیچ‌گونه نظارتی بر عملکرد جایگاه‌های سوخت‌رسانی حتی در پایتخت ندارند. لطفا گزارشی در این‌باره منتشر کنید.
گلایه تعدادی از شهروندان

  ریشه آسیب‌های اجتماعی

با سلام. این روزها که اخبار اقدامات پلیس پایتخت را در دستگیری اراذل و اوباش دنبال می‌کردم، ضمن اینکه اینگونه اقدامات جای تشکر دارد اما بهتر است مسئولان بیشتر به فکر راه‌حل آسیب‌های اجتماعی که به‌نظرم ریشه در بیکاری جوانان دارد، باشند.
یک شهروند از تهران

@ مشکل بیکاری فارغ‌التحصیلان

سلام. وقت بخیر. بسیاری از فارغ‌التحصیلان پس از ورود به بازارکار و حتی شغل مرتبط با رشته تحصیلی‌شان به این نتیجه می‌رسند که بهترین سال‌های عمرشان را برای فعالیت‌های بیهوده هدر داده‌اند! منشأ این احساس درواقع عدم‌توازن و هماهنگی بین فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه خصوصا دروس عملی است که گاهی هیچ سنخیتی با کار‌هایی که قرار است در زمان اشتغال به‌کار انجام شود، ندارد. این در حالی است که تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هرسال رو به افزایش است و بازار کار برای پذیرش این دانشجویان فراهم نیست و آنها چشم امیدی به همکاری و همت مسئولان برای بهبود این وضعیت دوخته‌اند. امیدوارم این مشکل را در روزنامه پیگیری کنید.
پدر 2 فارغ‌التحصیل بیکار

  بیماران اورژانسی

باعرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. از مسئولان محترم و دلسوز وزارت بهداشت مصرانه تقاضامندیم برای همه درمانگاه‌ها و مطب‌ها، الزاما دستورالعملی صادرکنند تا مجهز به حداقل تجهیزات پزشکی، درمانی و دارویی شوند تا بیماران اورژانسی به‌خاطر کمبود امکانات درمانی و انتقال ناچاری به بیمارستان‌ها، جانشان را از دست ندهند.
6263...0938

  خط متروی اصفهان

به‌رغم همه موانع و مشکلات عدیده موجود،  پس از سال‌ها کار و کوشش و تلاش شبانه‌روزی کارگران زحمتکش و ‌مدیران دلسوز شهرداری و مهندسان و کارشناسان با وقفه‌های کم و زیاد و صبر و تحمل و بردباری و همکاری همه مردم شریف و همت مسئولان دلسوز و مردمی،  سرانجام خط متروی اصفهان افتتاح شد و در برخی نقاط این شهر بزرگ از شمال تاجنوب و شرق تا مرکز شهر به‌کار افتاد که جای تقدیر و تشکر دارد.
2143...0913

  پیامک‌های مزاحم

با سلام. متأسفانه انبوه پیامک‌هایی که فقط با یک هدف کسب درآمد و البته برای خالی کردن جیب شهروندان به مشترکان ارسال می‌شود،  علاوه بر اتلاف وقت مردم، امنیت روانی آنها را نیز نشانه گرفته است. متأسفانه برای شکایت از این مزاحمان تحمیلی هیچ‌کس پاسخگو نیست. این درحالی است که در سایر کشورها اپراتورها در کنترل کامل مخابرات و نهادهای مسئول قرار داشته و هرگونه سوءاستفاده تبلیغاتی و مزاحمت در حریم خصوصی افراد به‌شدت تحت پیگیری قرار می‌گیرد.
2543...0919

  حل مشکل بیکاری

سلام. درحالی‌که اشتغال و ازدواج 2معضل اصلی دانش‌آموختگان دانشگاه‌هاست اما مسئولان آموزش عالی می‌گویند اشتغال دانش‌‌آموختگان ربطی به آنها ندارد و مسئولان وزارتخانه‌های کار و صنایع نیز می‌گویند خروجی دانشگاه‌ها نیاز‌های آنها را برطرف نمی‌کند. لطفا مسئولان به فکر حل مشکل بیکاری دانش‌آموختگان نیز باشند.
تعدادی از دانشجویان بیکار

  فاقد معاینه فنی هستند

با سلام و خسته نباشید. برای کاهش آلودگی هوای تهران،  پیشنهاد می‌کنم مسئولان شهری به وضعیت نابسامان اتوبوس‌هایی که از شهرهای حومه پایتخت مسافران را جابه‌جا می‌کنند،  رسیدگی و درصورت امکان اتوبوس‌های سالم را جایگزین آنها کنند. به‌عنوان نمونه،  اکثر اتوبوس‌های کهنه و فرسوده شهر قدس متأسفانه فاقد معاینه فنی هستند. چرا نظارتی بر اینگونه موارد که با سلامت مردم سر و کار دارد، نمی‌کنند؟
2542...0919

  از توانایی جوانان استفاده کنند

سلام. با اینکه مسئولان مدام توصیه می‌کنند تا از توانایی‌های جوانان در دستگاه‌های مختلف استفاده شود اما متأسفانه در مقام عمل همچنان شاهدیم که افراد با داشتن شغل قبلی در مسئولیت‌هایی با عناوین جدید هم معرفی و مشغول به‌کار می‌شوند. امیدوارم این گلایه را هم منتشر کنید.
1059...0912

  برخورد با فساد و اختلاس

با سلام. اگر مسئولان در قوای سه‌گانه به‌طور جدی و بدون ملاحظه با فساد و اختلاس برخورد کنند و از طرفی منابع مالی با نظارت کامل در راه صحیح خود مصرف شود،  می‌توان امیدوار بود به‌تدریج مشکلات اقتصادی مردم هم برطرف شود.
1625...0919

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید