• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 16 خرداد 1403
کد مطلب : 226700
+
-

با مردم

سرعت اینترنت همراه اول بسیار افت کرده است
سرعت اینترنت بسته‌ها مخصوصا بسته‌های شبانه همراه اول به ۲۵۰کیلوبایت کاهش یافته است؛ درحالی‌که قبلا این بسته‌ها ۲۰هزار تومان بود و 100گیگ اینترنت شبانه داشت، اما اکنون اپراتور می‌گوید تا حدی سرعتش بالاست و بعد که به سقف مصرف منصفانه 100گیگ رسید، سرعت کم می‌شود که قبلا همین‌طور بود، اما الان پس از مصرف شبانه حدود ۵۰‌گیگ، سرعت ۲۵۶کیلوبایت می‌شود؛ یعنی هم سرعت کم شده و هم ترافیک کم می‌شود.
راستکار از تهران

گران‌شدن قیمت شیرخشک، منافی سیاست‌های فرزندآوری است
وقتی این همه تبلیغ برای فرزندآوری می‌شود، طبیعی است حداقل ابتدایی‌ترین ملزومات آن ارزان و در دسترس باشد. قیمت شیرخشک دوبرابر شد. امیدوار بودیم بعد از آن، کمبودش جبران شود که نه‌تنها چنین نشد، بلکه همچنان کم و گران است. چند روز برای فرزندم دنبال شیرخشک بودم و دست آخر هم ما را به شماره 190 ارجاع دادند که آن هم گویاست و پاسخگو ندارد! کجای این روند در مسیر افزایش جمعیت و سیاست جوانی آن است؟
اباذری از مشهد

پیامک
کانال خیابان 17شهریور مسجد سلیمان سرپوشیده شود

در خیابان 17شهریور مسجد سلیمان در استان خوزستان درست پشت پارکینگ شهرداری یک کانال فاضلاب روباز هست که محل تجمع حشرات موذی است و بوی تعفن آن اهالی منطقه را می‌آزارد. بارها از شرکت آب و فاضلاب، محیط‌زیست، شهرداری و سایر نهادهای مسئول برای رفع این مشکل تقاضای کمک کرده‌ایم ولی مشکل به قوت خود باقیست. بدتر اینکه تاکنون چندین کودک نیز به داخل این کانال سقوط کرده‌اند. حتما باید اتفاقات تلخ‌تری بیفتد تا ضرورت سرپوشیده کردن این کانال‌ها احساس شود؟
عظامی از مسجد سلیمان

مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی فشافویه شبانه‌روزی شود
فشافویه در شهرستان ری در جنوب پایتخت فاقد امکانات درمانی کافی است و با نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها شامل فیروزآبادی و هفت‌تیر شهرری 40کیلومتر فاصله دارد؛ به‌همین دلیل چه بسا بیمارانی که به‌دلیل تأخیر در رسیدن به مرکز درمانی از دست رفته‌اند؛ به همین دلیل به مسئولان پیشنهاد می‌دهیم مرکز درمانی تامین اجتماعی شهدای فشافویه را که متناسب با بودجه ساکنان منطقه نیز هست، شبانه‌روزی کنند و نسبت به افزایش سرانه خدمات‌درمانی این منطقه نگاهی جدی داشته باشند.
عزیزی از فشافویه




 

این خبر را به اشتراک بگذارید