• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 10 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223764
+
-

با مردم

خرید بلیت اتوبوس‌های برقی با کارت مترو ممکن شود
تا همین چند وقت پیش هزینه بلیت ماشین‌های برقی مسیر چهارراه سیروس به متروی امام‌خمینی (ره) با کارت مترو انجام و پرداخت می‌شد اما به تازگی دستگاه کارتخوان نصب شده و هر بار باید برای خرید بلیت، کارت بکشیم. این موضوع علاوه بر اتلاف وقت مسافران و تجمع آنها در مقابل کارتخوان که متأسفانه گاهی هم به درگیری می‌انجامد موجب هدر‌رفتن چندین تن کاغذی می‌شود که دستگاه به‌عنوان رسید به مسافران ارائه می‌دهد؛ در نتیجه به‌نظر می‌رسد، نصب دستگاه کارتخوان کاری بیهوده و هزینه‌بر است. درخواست می‌شود مانند گذشته استفاده از کارت‌های مترو برای سوار‌شدن به این اتوبوس‌ها ممکن شود.
شیبانی از تهران

شهر قوچان تنها دو مرکز رادیولوژی و عکسبرداری دارد
در شهر قوچان تنها دو مرکز رادیولوژی و عکسبرداری وجود دارد. به همین دلیل این دو مرکز همیشه با ازدحام جمعیت روبه‌رو هستند که باید ساعت‌ها در صف بایستیم و در نهایت هم نوبتی که به بیمار می‌دهند برای چند‌ماه بعد است. خیلی از بیماران نیاز دارند تا جواب عکس خود را سریع به پزشک ارائه دهند تا زودتر روند درمان را شروع کنند. به‌عنوان نمونه برای یک بیمار سرطانی هر ثانیه ارزشمند است و نباید در شروع درمانش تأخیر ایجاد شود. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست داریم تا حداقل دو مرکز رادیولوژی و عکسبرداری دیگر نیز در این شهر احداث و راه‌اندازی کنند.
قوامی از قوچان

خبری از پرداخت وام ازدواج 1403نیست

وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ هنوز پرداخت نشده است و مدام وعده پرداخت آن را می‌دهند، درحالی‌که خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج، نیازمند آن هستند. چه مانعی هست که پرداخت وام آغاز نمی‌شود؟
زمانی از تهران

پرداخت وام سربازان ماهر چه شد؟
قرار بود به سربازان ماهر برای ایجاد شغل، وام  با بهره کم پرداخت شود. رقم این وام برای سال1403، 150میلیون تومان اعلام شد. اکنون با پایان مدت سربازی بسیاری از سربازان ماهر، خبری از پرداخت چنین وامی نشده است. لطفا مسئولان در این خصوص پیگیری کنند.
نیشابوری از مشهد

تنها بیمارستان دولتی شهرستان فردیس کامل نیست
تنها بیمارستان دولتی شهرستان 700هزار نفری فردیس در استان البرز چندی قبل پس از مدت‌ها انتظار با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد. آغاز به‌کار این بیمارستان نقطه امید مردمی بود که هیچ درمانگاه و بیمارستان دولتی‌ای در این شهرستان ندیده بودند اما متأسفانه به سرعت امیدها بر باد رفت. داروخانه این بیمارستان اغلب داروها را ندارد و مجبور به تهیه دارو و سرم از خارج از بیمارستان به قیمت آزاد هستیم. بیمارستان فاقد دستگاه سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن است. اگر کسی نیاز به آمبولانس داشته باشد باید پول آمبولانس را خودش بدهد تا بیمار حمل شود. اتاق عمل بیمارستان هنوز راه نیفتاده و بسیاری مسائل دیگر. جدای اینها بیمارستان از محل خود شهرستان فردیس دور است و اگر کسی وسیله نقلیه شخصی نداشته باشد، رسیدن به بیمارستان بسیار سخت است؛ چرا که حمل‌ونقل عمومی شهرستان به بیمارستان سرویس‌دهی ندارد.
مرادی از فردیس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید