• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 3 تیر 1397
کد مطلب : 20724
+
-

با مردم

با مردم

  انتظار 3 امتیاز

با سلام و خسته نباشید. در بازی تیم ملی کشورمان با پرتغال انتظار 3امتیاز بازی را داریم، چون هم‌اکنون بازیکنان هم اعتمادبه‌نفس کافی دارند و هم اینکه بازی بین مرگ و زندگی است.
5915...0912

  مسئولان نظارتی فقط نظاره‌گرند

با عرض سلام و خسته نباشید. هر روز که می‌گذرد افزایش قیمت‌ها ادامه دارد. این انصاف نیست که عده‌ای فرصت طلب با خرید فله‌ای ارز و سکه باعث ایجاد گرانی در کشور شوند و مسئولان نظارتی هم فقط نظاره‌گر باشند. چرا هیچ‌گونه کنترلی بر اینگونه افزایش قیمت‌ها نیست؟ عاجزانه تقاضا دارم منعکس بفرمایید.
نظری از تهران

  تحلیل خوب ورزشی

با سلام. در صفحه ۲۰ ورزشی روز شنبه روزنامه همشهری تحلیل‌های خوبی نوشته شده بود؛ به‌ویژه تحلیل آقای رسایلی، درتلاطم احساسات، نوشتن واقعیات جای قدردانی دارد.
0426...0912

@  اصلاح پیاده‌روی خیابان گاندی

پیاده‌روی دوطرف پل خیابان گاندی وضعیت غیراستانداردی دارد. از طرفی در دوطرف پل خودروها را درحالی پارک می‌کنند که با توجه به کم عرض بودن پل، این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در این خیابان می‌شود. ضمن اینکه برای موتورسواران عبور از روی پل با خطر جدی همراه است. با توجه به اینکه پیاده‌روی این خیابان کمتر از یک متر عرض دارد و به‌دلیل اختلاف سطح باید از ۷پله غیراستاندارد بالا رفت، این پل برای اکثر عابران قابل استفاده نیست. علاوه بر همه اینها بسیاری از خانواده‌ها به‌دلیل تردد مداوم معتادان و کارتن‌خواب‌ها در آن حوالی جرأت تردد از پیاده‌رو را ندارند. لطفا به گوش مسئولان ذیربط در شهرداری و پلیس راهور منطقه برسانید بلکه اقدامی برای اصلاح این پل و پیاده‌رو بکنند.
محمدی از تهران

  جاماندگان سهام عدالت

سلام. لطفا بنویسید کسانی که در زمان ثبت نام سهام عدالت نتوانسته‌اند نام نویسی کنند، تا چه زمانی باید منتظر بمانند؟ پیگیری هم که می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. لطفا گزارشی در این‌باره منتشر کنید.
4381...0915

  از جیب مستأجرها

سلام. به گوش مسئولان برسانید برای یک‌بار هم که شده به بنگاه‌های معاملاتی مراجعه کنند تا ببینند که ما مستأجرها چه می‌کشیم. قیمت‌های نجومی و قراردادهای دستی به پیشنهاد مشاوران املاک برای ندادن مالیات و بالا بردن قیمت مسکن و اجاره‌بها برای جبران کسری یکساله‌شان که از جیب مستأجران باید پر داخت شود. مالک‌ها هم با این قراردادها موافق هستند چرا که هم زیاد اجاره می‌گیرند و هم مالیات نمی‌دهند!
عطایی از تهران

  درخواست از اداره ثبت احوال شهرری

با سلام. یک‌سال قبل برای دریافت شناسنامه فرزندم به ثبت‌احوال شهر ری مراجعه کردم اما مشخص شد کارمند اداره با کد کاربری 328شناسنامه‌ای با مشخصات فرزندم صادر کرده و به فرد دیگری تحویل داده است و شناسنامه فردی 45ساله که مهر باطل در آن ثبت شده را به فرزند من تحویل دادند. متأسفانه هنوز بعد از یک سال پیگیری به این موضوع رسیدگی نمی‌شود و فرزند من شناسنامه ندارد. لطفا بنویسید بلکه مسئولان ذیربط در اداره ثبت احوال شهرری مشکل مرا حل کنند.
8088...0919

  به فکر قشر ضعیف نیستند

سلام. اجاره‌بها حتی در مناطق جنوب شهر هم خیلی بالا رفته است. مردم ضعیف با این اوضاع اقتصادی حتی برای فراهم کردن اجاره سال قبل هم تحت فشارند. چون نظارتی وجود ندارد مالکان به هر قیمتی که دوست دارند اجاره‌بها را افزایش می‌دهند. متأسفانه کسی هم به فکر قشر ضعیف نیست. از نمایندگان مجلس و دولت درخواست رسیدگی به این مشکل مستأجران را داریم.
0903...0930

  عوارضی اتوبان ساوه

باسلام و تشکر از اینکه درددل مردم را در این ستون منتشر می کنید. به مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد می کنیم عوارضی اتوبان ساوه را مثل اتوبان کرج دو کیلومتر بعد از ورودی پرند تغییر دهند تا ساکنین پرند و نسیم شهر و بقیه شهرک ها مجبور نباشند برای تردد روزانه هر روز عوارض پرداخت کنند. چرا فشار روی دوش قشر ضعیف جامعه باید باشد؟
0981...0935

این خبر را به اشتراک بگذارید