• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 2 تیر 1397
کد مطلب : 20529
+
-

با مردم

با مردم

  درخشش بازیکنان تیم ملی

سلام. بازی عزتمندانه ملی‌پوشان کشورمان توانست اعتبار فوتبال ایران را در بازی مقابل اسپانیا به بهترین شکل به دنیا نشان دهد. به‌نظرم عملکرد خوب کادر فنی تیم ملی و درخشش بازیکنان ستودنی است. امیدواریم بازیکنان تیم ملی با درخشش مجدد خود در مقابل پرتغال شادی را به ملت ایران تقدیم کنند.
2436...0912

  اسامی قدیم محله‌ها را بنویسید

با سلام. گزارش‌ها و مطالبی که درخصوص محله‌های قدیم تهران در روزنامه همشهری می‌نویسید بسیار جالب و خواندنی هستند اما اشکال اصلی این مطالب در این است که وقتی اسامی جدید محله‌ها را می‌نویسید، بهتر است به مخاطب احترام گذاشته و اسامی قدیم آنها را هم داخل پرانتز بنویسید.
یک شهروند از تهران

  ضمیمه دوچرخه همشهری

با سلام و خدا قوت. از عزیزانی که ضمیمه دوچرخه روزنامه همشهری را منتشر می‌کنند بابت طراحی جدول روز پنجشنبه تشکر می‌کنیم. واقعا جدولی جامع و کامل و خیلی حرفه‌ای تنظیم کرده بودند.
دبیر بازنشسته از تهران

@  در سامانه 137ترتیب اثر نمی‌دهند

در خیابان ولیعصر، ضلع شمال غربی چهار راه جمهوری، دستفروشان عملا پیاده‌رو را بسته و عابران پیاده و کسبه را به زحمت انداخته‌اند. از طرفی فالوده و آبمیوه‌فروشان سیار هم با عرضه غیربهداشتی و ایجاد پسماند غیربهداشتی، سلامت مردم و نظافت محل را نشانه گرفته‌اند و ازدیاد جمعیت موش‌ها یکی از نتایج پسماندهای غیربهداشتی در این محدوده است. این درحالی است که تماس‌های متعدد با سامانه 137تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است. از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی داریم.
واحدی از تهران

@  با دفترچه انسولین نمی‌دهیم!

سلام. این روزها گران‌شدن سکه و طلا سودش در جیب یک عده خاص رفته و دودش در چشم ما مردم که حتی برای تهیه دارو هم باید عذاب بکشیم. چون دارو مانند گوشت و دیگر کالاها نیست که نخریم. آخر هفته برای تهیه انسولین قلمی در ملارد مارلیک به همه داروخانه‌ها مراجعه کردم ولی اعلام کردند چون تأمین اجتماعی به ما بدهکار است، با دفترچه انسولین نمی‌دهیم، اما قیمت آزاد داریم! خلاصه مجبور شدم تا تهران داروخانه ایثار بروم تا انسولین یک‌ماهه‌ام را تهیه کنم. مانده‌ام ‌ماه بعد چطور می‌شود. این در حالی است که مسئولان در وزارت بهداشت می‌گویند در تهیه دارو مشکل نداریم!
خانی‌نژاد از مارلیک

این خبر را به اشتراک بگذارید